PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Apsys zarządza 2000 umów najmu

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 paź 2017 14:51

Apsys zarządza 2000 umów najmu Posnania

W III kwartale 2017 r. spółka Apsys zawarła 96 umów najmu na łączną powierzchnię 19 tys. mkw GLA. Umowy dotyczą najmu powierzchni w 23 centrach handlowych portfolio zarządzanego przez Apsys Polska. Są to zarówno umowy wprowadzające nowe marki do centrum, jak również przedłużenia umów wygasających w najbliższym czasie. Obecnie Apsys posiada w zarządzaniu 2000 umów najmu.

REKLAMA

Wypracowane przez lata obecności na międzynarodowym rynku know-how Apsys w zakresie komercjalizacji obiektów handlowych pozwala organizacji tworzyć centra handlowe popularne wśród klientów i przynoszące zyski właścicielom. Obecnie Apsys zarządza w Polsce 2000 umowami najmu dla 23 centrów handlowych zlokalizowanych w 16 miastach Polski.

W okresie lipiec – wrzesień 2017 roku, pomimo wakacyjnego spowolnienia na rynku, spółka zawarła 96 umów z najemcami centrów handlowych wynajmując im w sumie niemal 19 tys. m2 powierzchni GLA. Były to zarówno nowe umowy, jak i umowy przedłużające dotychczasową współpracę. Wśród nowych najemców znalazły się takie marki jak: Pinko, Samsonite, Converse (Posnania), Whiskey in The Jar, Starbucks, Decathlon, Anna Kruk i pierwszy poza Warszawą Le Creuset (Manufaktura). Dla Galerii Katowickiej Apsys pozyskał marki Empik i Pasibus, dla Galerii Gniezno Vistulę i Diverse, 3 Stawy w Katowicach zyskały JYSK, a w Focus Rybnik - Vistulę. W Warszawie spółka podpisała umowy najmu m.in. z markami: New Yorker, Carpisa i Toy’s box.

Apsys pozostaje w bieżącym kontakcie ze wszystkimi funkcjonującymi na polskim rynku najemcami. - Wiele firm planujących ekspansję, zwraca się do nas o pomoc w zaplanowaniu rozwoju sieci swoich sklepów. Są to przede wszystkim marki europejskie i amerykańskie, reprezentujące branżę modową, wyposażenia domu, gastronomiczną, zarówno sieciowe jak i niszowe – mówi Marzena Hengenius, Associate Director Apsys Polska.

Podpisanie umowy najmu to efekt końcowy długiego procesu. Kilkunastoosobowy zespół specjalistów ds. komercjalizacji Apsys Polska dokładnie sprawdza rynek, analizuje możliwości socjodemograficzne i potencjał zakupowy miejsca. W oparciu o wnioski kształtuje tenant – mix, bada zainteresowanie najemców obiektem, zgłasza właścicielom uwagi odnośnie kształtu i wielkości powierzchni oraz rozmieszczenia poszczególnych sklepów. Takie podejście pozwala spółce skutecznie komercjalizować i rekomercjalizować powierzchnie handlowe zarówno w najbardziej nowoczesnych obiektach, jak również centrach dojrzałych, istniejących na rynku od kilkunastu lat.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA