PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Arkady Wrocławskie czekają zmiany

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 mar 2017 09:07

Arkady Wrocławskie czekają zmiany Arkady Wrocławskie

W tym roku Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie obchodzi okrągłe dziesiąte urodziny działalności. Z tej okazji przygotowano sporo zmian. Na początek Arkady Wrocławskie zmieniają swoje logo oraz wprowadzają nowy slogan promujący centrum: „Pozytywnie. Codziennie" .

REKLAMA

Rok 2017 w Arkadach Wrocławskich to czas zmian, które przeprowadzane będą według skrupulatnie opracowanej strategii marketingowej. W pierwszej kolejności zmienione zostało logo oraz wprowadzono nowy slogan nawiązujące do pozytywnych emocji i wartości cenionych przez klientów.

Nowe logo Arkad Wrocławskich

Nowe logo Arkad Wrocławskich otwiera nową dekadę w historii centrum. Logo przeszło ewolucję, a nie rewolucję, zostało unowocześnione i odświeżone. Dominujący pozostał kolor pomarańczowy, który kojarzy się z kreatywnością, szczęściem, lekkością i aktywnością. - Tworząc nowy znak Arkad Wrocławskich zależało nam, by związany był on z funkcjonalnym charakterem Centrum. Jest znakiem pozytywnych, codziennych doświadczeń wszystkich klientów – mówi Ewa Kalińska, właścicielka agencji reklamowej Brandera, w której powstało nowego logo.

Nowe hasło Arkad Wrocławskich

Wraz z odświeżonym logo Arkady Wrocławskie mogą pochwalić się również nowym sloganem będącym nieodłączną częścią identyfikacji wizualnej Centrum. „Pozytywnie. Codziennie” to hasło, które mówi zarówno o pozytywnych wartościach dostarczanych klientom, jak i sposobie korzystania z usług Centrum. - W tym roku Arkady Wrocławskie obchodzą swoje 10 urodziny. Uznaliśmy, że to doskonały moment na odświeżenie naszego brandingu. Mamy nadzieję, że zarówno nowe logo, jak i slogan „Pozytywnie. Codziennie” przypadną do gustu naszym klientom i będą elementem łatwo rozpoznawalnym, a zarazem wyróżniającym nasze Centrum spośród innych. Premierę zmienionego logo zaplanowaliśmy na marzec, cały rebranding w Centrum skończy się w kwietniu – mówi Dorota Żmiejko, Manager ds. Marketingu, Arkady Wrocławskie SA.

Rozpoczęte w Arkadach Wrocławskich zmiany są wynikiem realizowania strategii marketingowej. - W tworzeniu strategii, którą poprzedziły badania marketingowe, braliśmy pod uwagę m.in.: potrzebę dostosowania się Arkad Wrocławskich do zmieniających się potrzeb i zachowań konsumentów oraz zmian na wrocławskim rynku centrów handlowych. W codziennych działaniach ma się to przede wszystkim przełożyć na odwiedzalność Centrum i budowanie lojalności klientów – mówi Michał Pawlik, partner zarządzający w agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ, która odpowiada za stworzenie strategii marketingowej Arkad Wrocławskich.

Zmiany w identyfikacji wizualnej Arkad Wrocławskich to początek przemiany, która czeka centrum. Jeszcze w tym roku przeprowadzona zostanie modernizacja wnętrz.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA