PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Arkady Wrocławskie z nową linią kreatywną

Arkady Wrocławskie z nową linią kreatywną
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2019 11:02

Arkady Wrocławskie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2019 11:02

Zmiany architektoniczne, dynamiczna komercjalizacja i budowanie szerokiej oferty usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin, ze szczególnym naciskiem na edutainment. Ostatni czas to bardzo intensywny okres w życiu należącego do LC Corp S.A. centrum handlowego. Zakupy w Arkadach Wrocławskich mają być wypełnione atrakcjami. Relaksować i sprawiać, że cała rodzina dobrze się bawi. Niczym odstresowująca kolorowanka.

Bo zakupy to zabawa

Idea rodzinnych zakupów z przyjemnością stała się podstawą do wypracowania koncepcji komunikacji na 2019 rok. Na materiałach promocyjnych Arkad Wrocławskich pojawiły się zauważalne zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Kolorem dominującym pozostaje charakterystyczny dla Arkad Wrocławskich pomarańczowy. Merytoryczne wypełnienie każdej kolorowanki będzie korespondowało z konkretną akcją marketingową. Dzięki połączeniu rodzinnej strategii z wyraźną, kojarzącą się z zabawą linią graficzną, Arkady Wrocławskie chcą zaistnieć w świadomości klientów jako galeria, w której „zakupy to zabawa”.

- Strategia Arkad Wrocławskich zakłada zintegrowane i przede wszystkim spójne działania w obszarze zarządzania, komercjalizacji, marketingu i komunikacji. Nowa linia kreatywna oraz claim „otwarte na rodziny” świetnie korelują z pozycjonowaniem centrum handlowego jako miejsca z kompleksową i unikatową w skali miasta ofertą dla rodzin - mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp.

Pierwsza odsłona nowej linii kreatywnej promująca aktualne wydarzenia w Arkadach Wrocławskich widoczna jest już na outdoorze - na nośnikach wielkoformatowych oraz citylightach zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego. Charakterystyczne key visuale Arkad Wrocławskich pojawiają się również w reklamach w lokalnej prasie, kampanii internetowej (GDN, Facebook) oraz w komunikacji miejskiej i na nośnikach reklamowych w centrum handlowym.

Koncepcję nowej linii kreatywnej i kreacje przygotowała agencja kreatywna Madeinbrain Studio. Planowaniem i zakupem prasy, internetu, radia oraz OOH zajął się Dom Mediowy MEDIAPOL. Komunikację PR prowadzi agencja Open Media. Za działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obsługę aplikacji mobilnej odpowiada Wobuzz.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.41.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.