PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Arkady Wrocławskie z nową strategią

Arkady Wrocławskie z nową strategią
Arkady Wroclawskie (mat.pras.)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 mar 2019 10:23

W czwartym kwartale 2018 roku LC Corp  rozpoczęło proces rewitalizacji Arkadach Wrocławskich oraz rozpoczęło nową strategię rozwoju centrum. Zakłada ona dynamiczną rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej i skierowanie jej w stronę rodzin. 

 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 mar 2019 10:23

W Arkadach Wrocławskich organizowane są liczne wydarzenia dla dzieci, wpisujące się w trend edutainment, czyli naukę poprzez zabawę. Szerokiemu wachlarzowi eventów realizowanych w ramach nowej strategii, towarzyszą akcje prosprzedażowe. 16 marca br. zakończyła się loteria paragonowa Arkad Wrocławskich, w której można było wygrać wakacje dla całej rodziny oraz blisko 400 innych nagród o łącznej wartości 80 tys. zł. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem klientów. W ciągu 5 tygodni wydano 19,6 tys. losów loteryjnych.

Do wyboru Arkad Wrocławskich zachęcić ma również szereg udogodnień, mających na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum handlowym. Niedawno zakończył się remont parkingu. Ściany, słupy i miejsca parkingowe zostały pomalowane i zyskały nowy, świeży wygląd, a na każdym piętrze powstały czytelnie oznaczone, szerokie miejsca dla rodzin z dziećmi. Wprowadzono też dobrze widoczne znaki kierunkowe na jezdni. W najbliższym czasie zainstalowane zostaną również nowe oznakowania magazynów i kas oraz nowe nośniki kierunkowe, a obecnie trwa malowanie i modernizacja wnętrz obiektu.

Otwarte na rodziny

Za tym wszystkim idą zintegrowane działania w obszarze marketingu i komunikacji centrum. Wprowadzona została nowa linia kreatywna, nawiązująca do dziecięcych kolorowanek i towarzyszący jej claim: „otwarte na rodziny”. Arkady Wrocławskie prowadzą też intensywną kampanię we wrocławskich mediach, obejmującą zarówno outdoor, jak i radio, prasę oraz portale internetowe. Działania wspierające ofertę najemców prowadzone są również w mediach społecznościowych – Facebook, Instragram oraz YouTube. Na tym ostatnim od lutego emitowany jest autorski wideoblog „Oooch Arkady”.

Dynamiczna rekomercjalizacja

Wprowadzane zmiany znajdują odzwierciedlenie w procesie komercjalizacji. W ciągu ostatnich miesięcy Arkady Wrocławskie sfinalizowały kilkanaście nowych umów, a zainteresowanie powierzchnią handlową wciąż rośnie. Zlokalizowane w samym sercu miasta centrum handlowe stale wzmacnia ugruntowaną już pozycję na rynku i aspiruje do tego, aby stać się pierwszym wyborem rodzin z dziećmi na wrocławskiej mapie handlowej.

- Wrocław ma ogromny potencjał. Miasto każdego roku przyciąga 5 mln turystów i może pochwalić się najlepiej sprzedawanymi atrakcjami w Polsce, na czele z Afrykarium, które rocznie odwiedza 1,7 mln osób. To również wielka szansa dla centrów handlowych, pod warunkiem, że dostosują swoją ofertę do potrzeb klientów, którzy coraz częściej również od tego typu obiektów oczekują wartościowej rozrywki i ciekawych wydarzeń edukacyjnych. Nie bez powodu w nowej strategii rozwoju Arkad Wrocławskich położyliśmy szczególny nacisk na szeroko pojęty edutainment i udogodnienia dla rodzin – mówi Dariusz Rudziński, dyrektor zarządzający obiektami komercyjnymi LC Corp.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.