PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Aromanti zamknęła wszystkie wyspy w centrach handlowych

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 30 lis 2018 08:44

Aromanti zamknęła wszystkie wyspy w centrach handlowych Krzysztof Plitnik, prezes zarządu firmy Aromanti

Aromanti wycofuje się z centrów i galerii handlowych. Najemca specjalizujący się w sprzedaży zapachów do wnętrz zmienia strategię działania.

REKLAMA

12 wysp handlowych Aromanti działało w centrach i galeriach handlowych na terenie całej Polski, m.in. w Galerii Krakowskiej, poznańskiej Malcie czy Atrium w Koszalinie. Punkty oferowały świece zapachowe, dyfuzory zapachowe, lampy zapachowe, dyfuzory ultrasoniczne, odświeżacze powietrza, saszetki zapachowe, olejki, kominki zapachowe, zapachy do samochodu i inne produkty światowych liderów branży z Francji, Stanów Zjednoczonych, czy Wielkiej Brytanii.

- Punkty sprzedaży były zbyt małe dla całego naszego asortymentu, a co za tym idzie – nie były tak rentowne, jak mogłyby być – wyjaśnia Krzysztof Plitnik, prezes zarządu firmy Aromanti. - Zrezygnowaliśmy z konceptu wyspowego na rzecz tradycyjnych salonów sprzedaży.

Aromanti wraz z partnerami będzie otwierać sklepy przy ulicach miast na terenie całej Polski. Firma ma już gotową koncepcję wnętrz i analizuje potencjalne lokalizacje. Pierwsze sklepy Aromanti pojawią się na mapie sieci w 2019 roku.

- Mielec, Częstochowa, Leszno i Lublin – prawdopodobnie w tych miastach uruchomimy pierwsze placówki – zapowiada Krzysztof Plitnik. - Rozmowy z partnerami trwają. Chcemy rozwijać biznes głównie poza centrami handlowymi, by ograniczyć koszty wynikające ze stawek najmu powierzchni handlowej. Sklepy Aromanti będą liczyć maksymalnie 30-40 mkw. a w centrach handlowych takie lokale są na wagę złota. Przyuliczne lokalizacje mogą okazać się bardziej opłacalne.

Drugim filarem działalności Aromanti jest segment B2B i sprzedaż hurtowa. - Zaopatrujemy sklepy wnętrzarskie, perfumerie, mydlarnie, kwiaciarnie – wylicza szef firmy. - Rozwijamy również współpracę z firmami, które chcą przeznaczyć nasze produkty na prezenty firmowe. Ten segment działalności rozwija się wyjątkowo obiecująco.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.