PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

ArtN dla wyjątkowych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 lis 2016 13:30

ArtN dla wyjątkowych najemców ArtN, BioBazar

Koncepcja wielofunkcyjnego projektu ArtN, powstającego na terenie dawnej Fabryki Norblina w Warszawie, jest przykładem place makingu, czyli tworzenia nowoczesnej przestrzeni miejskiej i skupiania wokół niej społeczności, dlatego obiektowi przyświeca hasło „Make stories not stores”. Obiekt taki przyciąga wyjątkowych najemców.

REKLAMA

Art Norblin ma w swoich założeniach  ma połączyć sztukę i kulturę z przyjemnością robienia zakupów, tak by zintegrować zarówno osoby przyjeżdżające tu do pracy, jak i okolicznych mieszkańców. Zamknięte dotychczas 2 ha w centrum miasta staną się otwartą przestrzenią publiczną, dostępną ze wszystkich stron, z częścią dedykowaną lokalom gastronomicznym, działającym 24 godziny na dobę.

Koncepcję przestrzeni handlowo-usługowo-kulturalnej dawnej Fabryki Norblina stworzy siedem stref: Taste&Experience, Flagship&Concept Stores, Slow Retail, Hi-Tech, Leisure&Hoby, Health&Wellness oraz Convenience. Głównym założeniem projektu ArtN jest odejście od klasycznego myślenia o obiekcie handlowym – tu proporcje są odwrócone. Nie będzie to tradycyjne centrum handlowe, w którym hipermarket i sieciowe marki są głównymi generatorami ruchu.

W ArtN to właśnie funkcje uzupełniające będą przyciągać klientów i stanowić będą one o dynamice i atrakcyjności tego miejsca – zabytkowe budynki i maszyny stanowiące bezpłatne, interaktywne muzeum oraz szeroka oferta gastronomiczna na ponad 3000 mkw.

Dzięki temu obiekt od początku rozpoczęcia komercjalizacji przyciąga nietypowe marki i autorskie koncepty, czego dowodem są podpisane już umowy najmu. W ArtN znajdzie się m.in. Sportowy Dom Towarowy wzbogacony o strefę sportowych doświadczeń i testowania produktów dzięki nowoczesnym technologiom, marki slow, których produkty są często ręcznie tworzone i personalizowane, takie jak Orska czy Perfumeria Quality oraz przestrzeń dla projektantów mody i restauracji bardziej typowych dla ulic handlowych, aniżeli galerii. W jednej z zabytkowych hal będzie mieścił się ekologiczny BioBazar ze zdrową żywnością, który od kilku lat działa na terenie dawnej Fabryki Norblina i cieszy się niesłabnącą popularnością.

Przyjazny charakter obiektu, zachowanie układu urbanistycznego dawnej fabryki i stworzone w ten sposób uliczki będą ciekawą alternatywną dla zamkniętych obiektów handlowych. Przede wszystkim będzie tu można spędzać czas z rodziną czy znajomymi z możliwością korzystania z oferty kulturalnej i artystycznej. Celem właściciela terenu dawnej fabryki Norblina w Warszawie przy ul. Żelaznej 51/53, jest rewitalizacja nieruchomości na podstawie projektu stworzonego przez pracownię PRC Architekci.

Na terenie dawnej fabryki Norblina powstanie ponad 64 tys. mkw. powierzchni biurowo-usługowo-handlowo-kulturalnej. Parking znajdzie się na czterech kondygnacjach podziemnych. Inwestorem obiektu jest Grupa Capital Park.

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA