ArtN dla wyjątkowych najemców

Koncepcja wielofunkcyjnego projektu ArtN, powstającego na terenie dawnej Fabryki Norblina w Warszawie, jest przykładem place makingu, czyli tworzenia nowoczesnej przestrzeni miejskiej i skupiania wokół niej społeczności, dlatego obiektowi przyświeca hasło „Make stories not stores”. Obiekt taki przyciąga wyjątkowych najemców.
Art Norblin ma w swoich założeniach ma połączyć sztukę i kulturę z przyjemnością robienia zakupów, tak by zintegrować zarówno osoby przyjeżdżające tu do pracy, jak i okolicznych mieszkańców. Zamknięte dotychczas 2 ha w centrum miasta staną się otwartą przestrzenią publiczną, dostępną ze wszystkich stron, z częścią dedykowaną lokalom gastronomicznym, działającym 24 godziny na dobę.
Koncepcję przestrzeni handlowo-usługowo-kulturalnej dawnej Fabryki Norblina stworzy siedem stref: Taste&Experience, Flagship&Concept Stores, Slow Retail, Hi-Tech, Leisure&Hoby, Health&Wellness oraz Convenience. Głównym założeniem projektu ArtN jest odejście od klasycznego myślenia o obiekcie handlowym – tu proporcje są odwrócone. Nie będzie to tradycyjne centrum handlowe, w którym hipermarket i sieciowe marki są głównymi generatorami ruchu.
W ArtN to właśnie funkcje uzupełniające będą przyciągać klientów i stanowić będą one o dynamice i atrakcyjności tego miejsca – zabytkowe budynki i maszyny stanowiące bezpłatne, interaktywne muzeum oraz szeroka oferta gastronomiczna na ponad 3000 mkw.
Dzięki temu obiekt od początku rozpoczęcia komercjalizacji przyciąga nietypowe marki i autorskie koncepty, czego dowodem są podpisane już umowy najmu. W ArtN znajdzie się m.in. Sportowy Dom Towarowy wzbogacony o strefę sportowych doświadczeń i testowania produktów dzięki nowoczesnym technologiom, marki slow, których produkty są często ręcznie tworzone i personalizowane, takie jak Orska czy Perfumeria Quality oraz przestrzeń dla projektantów mody i restauracji bardziej typowych dla ulic handlowych, aniżeli galerii. W jednej z zabytkowych hal będzie mieścił się ekologiczny BioBazar ze zdrową żywnością, który od kilku lat działa na terenie dawnej Fabryki Norblina i cieszy się niesłabnącą popularnością.
Przyjazny charakter obiektu, zachowanie układu urbanistycznego dawnej fabryki i stworzone w ten sposób uliczki będą ciekawą alternatywną dla zamkniętych obiektów handlowych. Przede wszystkim będzie tu można spędzać czas z rodziną czy znajomymi z możliwością korzystania z oferty kulturalnej i artystycznej. Celem właściciela terenu dawnej fabryki Norblina w Warszawie przy ul. Żelaznej 51/53, jest rewitalizacja nieruchomości na podstawie projektu stworzonego przez pracownię PRC Architekci.
Na terenie dawnej fabryki Norblina powstanie ponad 64 tys. mkw. powierzchni biurowo-usługowo-handlowo-kulturalnej. Parking znajdzie się na czterech kondygnacjach podziemnych. Inwestorem obiektu jest Grupa Capital Park.

- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
18:02
W Poznaniu powstanie zespół magazynowo-biurowy
-
17:59
Kino, sztuka, pokoje rodzinne - tak Forum Gdańsk przywita najmłodszych
-
17:44
Majówkowy grill pod lupą ekspertów. Czy nadwyręży portfele Polaków?
-
17:36
Ghelamco Invest z radą nadzorczą
-
17:24
Hala Koszyki w egzotycznym klimacie
-
17:09
Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
-
17:00
Yiotarini Property przygotowuje nowe magazyny
-
16:41
Jest umowa na budowę hali Parku Naukowo-Technologicznego
-
15:55
Z Kijowa do Manufaktury. Soup Culture otwiera trzeci punkt
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów