PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

ArtN według "retronowoczesnej" koncepcji

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 mar 2016 16:50

ArtN według "retronowoczesnej" koncepcji ArtN

ArtN, projekt handlowo-usługowy Grupy Capital Park na terenie dawnej Fabryki Norblina, będzie realizowany według nowej koncepcji komercjalizacji i z podziałem na siedem stref.

REKLAMA

 Odniesienia do przeszłości wraz z zastosowaniem nowoczesnej technologii mają być wizytówką "retronowoczesnego" obiektu.

– W ramach koncepcji obiektu tworzonej pod hasłem „Make Stories not Stores”, postanowiliśmy inaczej niż zazwyczaj podejść do procesu komercjalizacji. Tak jak dawniej tworzono w tym miejscu kolekcje platerów, tak my dziś tworzymy kolekcję marek. Miejsce to będzie dla klienta, którego określamy mianem „retronowoczesnego” – świadomego, ceniącego indywidualizm i powracającego do tradycyjnych wartości, który jednocześnie czuje się swobodnie z nowymi technologiami. To co przyciągać będzie klientów właśnie do dawnej Fabryki Norblina, to zestaw brandów i konceptów, które wyróżniać się będą czymś wyjątkowym – ofertą, innym niż dotychczas pomysłem czy innowacyjnością. W efekcie powstanie miejsce o niepowtarzalnej atmosferze, w którym nie tylko chce się zrobić zakupy, ale inspirująco spędzać czas w gronie znajomych i przyjaciół – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor projektu rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina, dyrektor operacyjna Grupy Capital Park. – Zależy nam, by „Kolekcję Norblina” tworzyły nowe, ale także dobrze rozpoznawalne brandy, które wyróżniają się na rynku swoistą więzią z klientem. Cieszy nas to, że właśnie takie marki są zainteresowane swoją obecnością w tym projekcie – dodaje.

Strefę Flagship & Concept Stores tworzyć będą lokale nowych marek, niedostępnych do tej pory w naszym kraju, a także salony znanych już sieciowych brandów, ale w niespotykanej dotąd odsłonie, nawiązującej to architektury tego miejsca. Strefa Slow Retail skupiać będzie butiki popularnych projektantów mody, jak i niezależnych designerów, których filozofia marek nie pozwala na obecność w tradycyjnych centrach handlowych.

– Nowocześni klienci poszukujący zupełnie nietuzinkowych doświadczeń zakupowych, będą mieli okazję ich zaznać w strefie Taste & Experience. Sukces działającego z ogromnym powodzeniem BioBazaru na tym terenie udowodnił nam, jak istotni są najemcy oferujący indywidualne i w pełni spersonalizowane podejście do klientów. To oni pozwalają kupującym poczuć się wyjątkowo. Po rewitalizacji dawna Fabryka Norblina będzie miejscem żyjącym 24 godziny na dobę. Główna uliczka Norblina będzie pełna nietuzinkowych konceptów gastronomicznych, ale także da klientom możliwość bezpośredniego obcowania z projektantami i ich designem. Niezwykle istotna jest dla nas strefa High Tech, która pozwoli klientom ArtN przetestować wszelkie nowinki technologiczne, które właśnie tutaj będą prezentowane w Polsce pierwszy raz. W tym celu nawiązaliśmy już współpracę ze stowarzyszeniem Polskie Miasto Przyszłości, którego członkami są m.in. firmy: IBM, Cisco, Microsoft, Samsung czy Philips – mówi Wojciech Nowakowski, Investment Manager w Grupie Capital Park.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA