PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Asortyment w dyskontach należy wzbogacać w oparciu o preferencje grupy docelowej

  • dlahandlu.pl
  • 07 lip 2015 14:22

Od jakiegoś czasu w Media Markt możemy kupić napoje, w H&M kosmetyki, a w drogeriach Rossman – żywność ekologiczną i produkty dla zwierząt. Dodatkowy asortyment sprawdza się pod warunkiem, że z punktu widzenia klienta ma on logiczne uzasadnienie. Warto zatem przyjrzeć się potrzebom odwiedzających daną sieć klientów - podkreśla Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry.


REKLAMA

W ofercie sieci takich jak Biedronka czy Lidl można znaleźć ubrania, obuwie, elektronikę, a nawet galanterię skórzaną, jak np. specjalna kolekcja firmy Wittchen sprzedawana w Lidlu pod koniec 2014 roku. Jednak tego rodzaju akcje w przypadku dyskontów są z zasady krótkoterminowe i wymagają dodatkowego wsparcia promocją w gazetce na dany tydzień.

Według eksperta asortyment należy wzbogacać z umiarem i w oparciu o preferencje grupy docelowej. Nietrudno bowiem o przykłady oferty dokładanej do podstawowego asortymentu nieco na siłę.

Czytaj więcej: Klienci lubią polować na okazje typu torby Wittchen w dyskontach 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA