PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Asortyment w dyskontach należy wzbogacać w oparciu o preferencje grupy docelowej

  • dlahandlu.pl
  • 07 lip 2015 14:22

Od jakiegoś czasu w Media Markt możemy kupić napoje, w H&M kosmetyki, a w drogeriach Rossman – żywność ekologiczną i produkty dla zwierząt. Dodatkowy asortyment sprawdza się pod warunkiem, że z punktu widzenia klienta ma on logiczne uzasadnienie. Warto zatem przyjrzeć się potrzebom odwiedzających daną sieć klientów - podkreśla Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry.


REKLAMA

W ofercie sieci takich jak Biedronka czy Lidl można znaleźć ubrania, obuwie, elektronikę, a nawet galanterię skórzaną, jak np. specjalna kolekcja firmy Wittchen sprzedawana w Lidlu pod koniec 2014 roku. Jednak tego rodzaju akcje w przypadku dyskontów są z zasady krótkoterminowe i wymagają dodatkowego wsparcia promocją w gazetce na dany tydzień.

Według eksperta asortyment należy wzbogacać z umiarem i w oparciu o preferencje grupy docelowej. Nietrudno bowiem o przykłady oferty dokładanej do podstawowego asortymentu nieco na siłę.

Czytaj więcej: Klienci lubią polować na okazje typu torby Wittchen w dyskontach 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA