PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrakcje nakręcają wyniki. Marketing mocnym wsparciem galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 wrz 2016 07:06

Atrakcje nakręcają wyniki. Marketing mocnym wsparciem galerii Galeria Malta

Lato 2016 r. jest kolejnym, które przyniosło wzrost obrotów i odwiedzalności Galerii Malta w Poznaniu w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku.

REKLAMA

6-procentowy wzrost obrotów i taki sam przyrost odwiedzalności to wyniki Galerii Malta w letnich miesiącach. Czerwiec, lipiec i sierpień br. po raz kolejny zapisały się pozytywnie w historii centrum, co jest w dużej mierze zasługą licznych atrakcji marketingowych organizowanych w ramach flagowej akcji – Projektu Weekend.

- Cykl ten już po raz kolejny wypełnił lato mieszkańców miasta rozmaitymi wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i lifestylowymi. W tym roku plan działań związany z Projektem Weekend był naprawdę napięty. Zadbaliśmy o każdego: miłośnika filmów, amatora dobrego jedzenia, fana aktywnego życia, a także o najmłodszych i ich rodziców. Zaufanie naszych klientów budujemy przez nietuzinkowe akcje wspierające sprzedaż, z których nasi goście chętnie korzystają, co przekłada się na wymierne efekty widoczne w obrotach naszych najemców – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta z ramienia firmy Neinver.

- Szacujemy, że z przygotowanych przez nas atrakcji skorzystało w tym roku ponad 7200 klientów a artykuły publikowane na ich temat w mediach dotarły do ponad 430 000 osób – dodaje Krzywicka.

Choć główne atrakcje Projektu Weekend jak pokazy kina niemego, zajęcia sportowe na świeżym powietrzu i warsztaty dla najmłodszych pod chmurką już się zakończyły, lato w Galerii Malta jednak nadal trwa. W strefie relaksu przed centrum wciąż można dobrze zjeść.

Galeria Malta to jedno z centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce, którym zarządza firma Neinver. To trzykondygnacyjny kompleks o powierzchni najmu wynoszącej 54 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA