PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Copernicus liczy na 100 procent najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2016 11:50

Atrium Copernicus liczy na 100 procent najemców Atrium Copernicus

Toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus zakończyło rozbudowę i rewitalizację starszej części obiektu. W planach na 2016 r., poza dokończeniem modernizacji strefy food court, jest  dopełnienie miksu najemców.

REKLAMA

W marcu 2015 roku zakończył się proces rozbudowy Atrium Copernicus, dzięki któremu obiekt zyskał dodatkowe 17,3 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej i stał się największym centrum handlowym w Toruniu. Obecnie liczy ono 47 tys. mkw. GLA oraz posiada 144 lokale handlowo-usługowe. Koncepcja architektoniczna została zrealizowana w taki sposób, by klienci nie odczuwali różnicy pomiędzy starą a nową częścią budynku.

W rozbudowanym Atrium Copernicus znalazły się znane marki, z których część zadebiutowała
w regionie, m.in. pierwszy w mieście salon sieci Decathlon. Rozwinięta została również część rozrywkowo-rekreacyjna, gdzie pojawiła się np. sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta licząca ponad 730 mkw. Powiększony został także parking, dzięki czemu obecnie klienci mogą korzystać z 1470 miejsc postojowych, co zapewnia komfort zakupów, szczególnie  dla przyjeżdżających z regionu.

– Po oddaniu do użytku rozbudowanej części Copernicusa odnotowaliśmy wzrost wskaźnika odwiedzalności o prawie 1/3. Z naszych badań i statystyk, w ramach których liczymy m.in. ilość samochodów z tablicami rejestracyjnymi danego regionu wynika również, że duża część klientów spoza Torunia wróciła do nas właśnie po rozbudowie i coraz chętniej robi tu zakupy. W chwili obecnej zasięg obiektu obejmuje prawie 350 tys. mieszkańców Torunia oraz ościennych miejscowości – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

Również wśród najemców powierzchnia handlowa rozbudowanego Atrium Copernicus cieszy się dużym zainteresowaniem. Wielu z nich zdecydowało się powiększyć istniejące sklepy lub relokować swoją działalność na nową, większą powierzchnię, wykorzystując potencjał zmian zachodzących w obiekcie. Z możliwości tej skorzystały takie sieci, jak np. LPP z markami Reserved, House, Cropp, Home & You oraz Carry czy  Monnari. W obiekcie pojawiło się również wielu nowych najemców, m.in. Sephora, Sinsay, Mohito, KappAhl, iDream (Apple), Villeroy & Boch czy restauracja McDonalds. Część z nich otwierając lokal w Atrium Copernicus debiutuje na toruńskim rynku, jak m.in. New Balance, Sneakers by Distance czy ATab.

– W chwili obecnej poziom komercjalizacji w centrum to prawie 94 procent, a kolejne umowy najmu i negocjacje dotyczące ostatnich wolnych lokali są w zaawansowanej fazie – komentuje Marta Hamarowicz, dyrektor działu najmu Atrium Poland Real Estate Management.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.