PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Copernicus liczy na 100 procent najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2016 11:50

Atrium Copernicus liczy na 100 procent najemców Atrium Copernicus

Toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus zakończyło rozbudowę i rewitalizację starszej części obiektu. W planach na 2016 r., poza dokończeniem modernizacji strefy food court, jest  dopełnienie miksu najemców.

REKLAMA

W marcu 2015 roku zakończył się proces rozbudowy Atrium Copernicus, dzięki któremu obiekt zyskał dodatkowe 17,3 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej i stał się największym centrum handlowym w Toruniu. Obecnie liczy ono 47 tys. mkw. GLA oraz posiada 144 lokale handlowo-usługowe. Koncepcja architektoniczna została zrealizowana w taki sposób, by klienci nie odczuwali różnicy pomiędzy starą a nową częścią budynku.

W rozbudowanym Atrium Copernicus znalazły się znane marki, z których część zadebiutowała
w regionie, m.in. pierwszy w mieście salon sieci Decathlon. Rozwinięta została również część rozrywkowo-rekreacyjna, gdzie pojawiła się np. sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta licząca ponad 730 mkw. Powiększony został także parking, dzięki czemu obecnie klienci mogą korzystać z 1470 miejsc postojowych, co zapewnia komfort zakupów, szczególnie  dla przyjeżdżających z regionu.

– Po oddaniu do użytku rozbudowanej części Copernicusa odnotowaliśmy wzrost wskaźnika odwiedzalności o prawie 1/3. Z naszych badań i statystyk, w ramach których liczymy m.in. ilość samochodów z tablicami rejestracyjnymi danego regionu wynika również, że duża część klientów spoza Torunia wróciła do nas właśnie po rozbudowie i coraz chętniej robi tu zakupy. W chwili obecnej zasięg obiektu obejmuje prawie 350 tys. mieszkańców Torunia oraz ościennych miejscowości – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

Również wśród najemców powierzchnia handlowa rozbudowanego Atrium Copernicus cieszy się dużym zainteresowaniem. Wielu z nich zdecydowało się powiększyć istniejące sklepy lub relokować swoją działalność na nową, większą powierzchnię, wykorzystując potencjał zmian zachodzących w obiekcie. Z możliwości tej skorzystały takie sieci, jak np. LPP z markami Reserved, House, Cropp, Home & You oraz Carry czy  Monnari. W obiekcie pojawiło się również wielu nowych najemców, m.in. Sephora, Sinsay, Mohito, KappAhl, iDream (Apple), Villeroy & Boch czy restauracja McDonalds. Część z nich otwierając lokal w Atrium Copernicus debiutuje na toruńskim rynku, jak m.in. New Balance, Sneakers by Distance czy ATab.

– W chwili obecnej poziom komercjalizacji w centrum to prawie 94 procent, a kolejne umowy najmu i negocjacje dotyczące ostatnich wolnych lokali są w zaawansowanej fazie – komentuje Marta Hamarowicz, dyrektor działu najmu Atrium Poland Real Estate Management.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA