PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Felicity odwiedziło ponad 6 mln klientów

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 mar 2015 12:17

Atrium Felicity odwiedziło ponad 6 mln klientów

W marcu mija rok od otwarcia Atrium Felicity. W ciągu roku lubelską galerie handlową odwiedziło ponad 6 mln klientów.

REKLAMA

Atrium Felicity dociera ze swoją ofertą do całej strefy oddziaływania liczącej ok. 470 tys. mieszkańców. Posiada bogatą propozycją dla wszystkich grup klientów - od kompleksowej oferty codziennych zakupów spożywczych w hipermarkecie Auchan, przez materiały dekoracyjne dla domu w Leroy Merlin, aż po najnowsze trendy modowe takich sklepach jak Zara, Massimo Dutti, C&A, New Yorker, H&M, Reserved czy z branży zdrowia i urody z markami takimi jak Superpharm, Douglas, Sephora, Rossmann oraz wiele innych. Przez 12 miesięcy wolumen sklepów i punktów usługowych został dodatkowo uzupełniony salonami: Medicine, Sizeer, Prima Moda, English Home, Monnari, oraz fitness klubem Fabryką Formy.

W tym roku do grona najemców centrum dołączyły już: Piazza di Moda Young - mutibrandowy sklep włoskich marek modowych, zajmując ponad 420 mkw. powierzchni, oraz City Sport - sklep z odzieżą i akcesoriami sportowymi, który zajął 276 mkw. powierzchni. W najbliższym czasie nastąpi również otwarcie salonu Vision Express (110 mkw.). Jeszcze w tym roku Atrium Felicity wzmocni swoją ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu dzięki uruchomieniu wielosalowego kina Cinema City, w którym widzowie będą mieli możliwość oglądać filmy w formacie cyfrowej projekcji 4DX - prace przygotowawcze w lokalu już trwają.

Mieszcząca się obok przyszłego kina sala zabaw JUPI PARK powiększa się o ponad 180 mkw.. W nowej części znajdą się atrakcje dla starszych dzieci, nastolatków, a nawet rodziców.

W całym centrum jest bezpłatny dostęp do Internetu. Nowością jest wprowadzona przez centrum karta prezentowa do zrealizowania w każdym ze sklepów Atrium Felicity, w którym można płacić kartą.

Od momentu otwarcia centrum zaprosiło swoich klientów na szereg wydarzeń, dla wszystkich grup klientów. Najmłodsi mieli m.in. okazję wziąć udział w cyklu kreatywnych, nieszablonowych spotkań z nauką - fascynującym powrocie do szkoły, targach dotyczących kreatywnych form spędzania czasu, spotkaniu Kosmicznych Odkrywców czy doświadczeniach ze światem fizyki. Rodzice z dziećmi mogli wspólnie uczestniczyć w zabawie związanej z jedną z najpopularniejszych na świecie gier - Angry Birds. Pasjonaci kulinariów spotkali się z Magdą Gessler i ekspertami od dekoracji stołu. Nastolatki przybyły tłumnie na koncert swojego idola - Dawida Kwiatkowskiego. Wielbiciele mody skorzystali z porad stylistek magazynu Hot Moda, ale także skorzystać z okazji wyprzedaży i Nocy Zakupów. W tym roku ma także zostać otwarte kino. Od momentu otwarcia Atrium Felicity zgromadziło rzeszę - blisko 36,5 tysiąca - fanów na popularnym portalu społecznościowym Facebook.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA