PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Felicity przyciąga klientów zza wschodniej granicy

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 lut 2016 09:47

Atrium Felicity przyciąga klientów zza wschodniej granicy Atrium Felicity

Wzrost odwiedzalności, kolejni najemcy, nowa odsłona strefy gastronomicznej oraz otwarcie nowoczesnego kina z salą 4DX – to niektóre z najważniejszych wydarzeń, jakie w ubiegłym roku miały miejsce w lubelskim centrum handlowym Atrium Felicity.

REKLAMA

Obiekt stale notuje rosnące wyniki odwiedzalności w stosunku miesiąc do miesiąca, a z analizy ruchu klientów (m.in. poprzez obserwację tablic rejestracyjnych samochodów na parkingu centrum) wynika, że zakupy robią tu nie tylko mieszkańcy Lublina i regionu, ale również klienci zza wschodniej granicy – m.in. z Ukrainy.

W ciągu ubiegłego roku Felicity wzbogaciło się o takich najemców, jak: City Sport, Vision Express, Yves Rocher, Rainbow Tours, nc+, Costa Coffee czy Shape. Rok 2015 zakończył się również ważnym wzmocnieniem segmentu rozrywkowo-rekreacyjnego i otwarciem blisko 800-metrowego lokalu,
w którym działalność rozpoczęły szkoła językowa Lingua Club oraz szkoła tańca Iskra. Obecnie wskaźnik komercjalizacji to prawie 98 proc. Negocjacje na wynajem ostatnich wolnych lokali są już w zaawansowanej fazie i niebawem doczekają się finalizacji.

W 2015 w Atrium Felicity wprowadzone zostały też zmiany, które istotnie wzmocniły segment rozrywkowo-rekreacyjny. Została m.in. zmodernizowana strefa gastronomiczna. We wrześniu ub. r. zakończono prace związane ze zmianą jej aranżacji i umeblowania. W strefie food court pojawiły się udogodnienia dla rodzin – m.in. kącik dziecięcy i mikrofalówka do podgrzewania posiłków. Zwiększono także liczbę miejsc – obecnie jest ich 441. Dla komfortu klientów zainstalowano też pod siedzeniami bezpłatne punkty ładowania urządzeń elektronicznych.

– Z badań, które przeprowadziliśmy jesienią ubiegłego roku wynika, że obecnie klienci centrów poszukują zdecydowanie więcej, niż tylko ciekawej oferty handlowej. Coraz częściej traktują je jako miejsce pracy, rozrywki czy spotkań, w związku z tym oczekują udogodnień takich jak np. miejsca do ładowania sprzętu elektronicznego, których potrzebuje ponad ¼ badanych czy wygodne strefy wypoczynku, które wskazało 15 proc. respondentów – mówi Michał Nowakowski, dyrektor Atrium Felicity.

Dodatkowo, w lipcu 2015 r. znacząco wzmocnił się segment rozrywkowy, dzięki otwarciu 9-salowego kina Cinema City, wyposażonego m.in. w jedyną w regionie nowoczesną salę Skoda 4DX, w której widzowie podczas seansu poza obrazem i dźwiękiem odczuwają ruch oraz efekty takie jak mgła, wiatr, zapachy itp., zsynchronizowane z toczącą się na ekranie akcją.

2015 w Atrium Felicity to również znacząca poprawa dostępności komunikacyjnej obiektu. Jesienią uruchomiona została stacja miejskiego systemu wypożyczania rowerów, która od początku cieszy się ogromną popularnością. Dodatkowo, przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego udało się również wprowadzić kilka dodatkowych linii autobusowych dojeżdżających do centrum, jak również uruchomić nowy przystanek komunikacji miejskiej, zlokalizowany tuż przy obiekcie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.