PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium na fali zmian

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2017 12:04

Atrium na fali zmian Atrium Reduta

Grupa Atrium kontynuuje modernizację swoich centrów handlowych w Polsce. Wspólnym celem jest połączenie funkcji zakupowej, rozrywkowej i usługowej. Na fali zmian, na przełomie roku spółka wzbogaciła ofertę o kolejne marki modowe.

REKLAMA

- Celem tworzenia atrakcyjnego i oryginalnego tenant-mix oraz nadania kompleksowej roli obiektom Atrium jest zapewnienie klientom nowych, unikalnych doświadczeń zakupowych oraz tworzenie miejsc zintegrowanych z ich życiem i potrzebami, w których chcą spędzać swój wolny czas - tłumaczą przedstawiciele firmy.

Zgodnie z przyjętym przez Atrium kierunkiem strategicznym, aż o trzech nowych najemców wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek. Od grudnia 2016 działa kawiarnia Starbucks, zlokalizowana w rozbudowywanym obecnie obiekcie. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 123 mkw.

Atrium Targówek pozyskało również lidera rynku lodów familijnych w Polsce – markę Grycan. W lodziarnio-kawiarni tej sieci znajdziemy 36 smaków lodów tradycyjnych, sorbetów
z owoców i lodów jogurtowych, a także desery lodowe i ciasta. Kartę uzupełniają świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz szeroki wybór kaw.

Restauracja międzynarodowej sieci Pizza Hut, w formacie Express, to kolejny lokal, który powiększył przestrzeń gastronomiczną Atrium Targówek.

Atrium Poland konsekwentnie poszerza też sektor rozrywki. W grudniu 2016 spółka otworzyła Sky Park w lubelskim Atrium Felicity. Na 180 mkw. powierzchni znajdują się ścianki wspinaczkowe o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone dla dzieci od 8 lat oraz młodzieży i dorosłych.

– W ramach procesu modernizacji naszych obiektów oferujemy klientom nowe miejsca spotkań towarzyskich i biznesowych oraz przestrzeń do aktywnego wypoczynku ze znajomymi czy rodziną. Wierzymy, że wzbogacane w taki właśnie sposób centra handlowe Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego – nie tylko na zakupach, ale również na wypoczynku i wspólnych posiłkach – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu, Atrium Poland Real Estate Management.

Na przełomie roku spółka wzmocniła również portfolio modowe – otwierając w swoich obiektach sklepy trzech marek odzieżowych. W  Atrium Felicity w Lublinie został otwarty Quattro Fashion – multibrandowy sklep z odzieżą damską i męską światowych brandów, jak: Strelson, Joop, Campione, Diegel, Alberto, 10days, Yosh, Geox oraz obuwiem marek Geox i Clein. Lubelskie centrum pozyskało też znaną markę odzieży dla niemowląt i dzieci – Coccodrillo. Lokal otwarty w styczniu 2017 zajmuje 90 mkw. powierzchni handlowej. W Atrium Mosty w Płocku oferta modowa wzbogaciła się o salon marki Monnari.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA