Atrium Plejada otwiera pierwszy pop-up store

Coraz częściej popularność na rynku zdobywają produkty od rodzimych producentów i to nie tylko wyroby spożywcze, ale również odzież, buty i rękodzieło. Obserwując zmieniające się trendy, bytomskie Atrium Plejada otwiera pierwszy koncept pop-up store. Cykl krótkoterminowych ekspozycji rozpoczyna oferta lokalnych przedsiębiorców.
Z raportu „Moda na polskość” przygotowanego na potrzeby projektu Konsument 2016 przez Ipsos wynika, że Polacy wybierają najczęściej produkty spożywcze od rodzimych producentów, ale również szukają ubrań, butów i naturalnych kosmetyków wyprodukowanych w Polsce. Atrium Plejada, wspierając lokalnych przedsiębiorców, otworzyło lokal o powierzchni 55 mkw. przeznaczony dla śląskich firm zaczynających swoją przygodę z handlem.
Pierwszym najemcą jest przedsiębiorstwo społeczne Dobroczyń!, które w ramach swojej działalności zaprasza do współpracy osoby wykluczone społecznie. Odwiedzający centrum będą mogli kupić produkty, które pochodzą wyłącznie od Przedsiębiorstw Społecznych, m.in. ozdoby, rękodzieło, sztuka, kosmetyki, żywność pakowana o dłuższym terminie przydatności oraz bony na usługi świadczone przez przedsiębiorstwa. Pomysłodawcą i operatorem społecznego start-upu Dobroczyń! jest Fajna Spółdzielnia Socjalna, która w swojej działalności skupia się na przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu, edukacji oraz zarządzaniu różnorodnością.
- Dobroczyn! to innowacyjny projekt, który ma na celu integrację lokalnych i drobnych przedsiębiorstw zajmujących się rękodziełem z rynkiem dużych centrów handlowych, a przy okazji promocję produktów przedsiębiorczości społecznej w miejscu zwykłych zakupów. Sieć wygeneruje dodatkowe miejsca pracy dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem. Projekt ma również na celu budowanie świadomości odpowiedzialnych zakupów. Mamy nadzieję, że nasz projekt będzie bodźcem dla działań wielu Przedsiębiorstw Społecznych, przyczyniając się do ich gospodarczego wzmocnienia. W ramach projektu nawiązaliśmy współpracę z Atrium Plejada jako centrum zakorzenionym w świadomości lokalnej społeczności i miejsca ich codziennych zakupów – mówi Bob Kamiński, prezes zarządu Fajna Spółdzielnia Socjalna, Oddział w Zabrzu.
Innowacyjnością jest nie tylko działalność najemcy, ale również format lokalu zaaranżowany na potrzeby młodych lokalnych przedsiębiorców – to pierwszy pop-up store w Atrium Plejada. Ta nietypowa formuła sprzedaży jest doskonałym narzędziem dla firm, szczególnie dla początkującego i drobnego biznesu. Krótkoterminowy najem, przeważnie do trzech miesięcy, to idealna okazja dla przedsiębiorstw, które chcą przetestować swój pomysł na biznes i nawiązać bliskie relacje z klientem. Kreatywne koncepty handlowe są bardzo ciepło przyjmowane przez klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów, podkreślających ich indywidualizm.
- 1
- 2
- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
18:02
W Poznaniu powstanie zespół magazynowo-biurowy
-
17:59
Kino, sztuka, pokoje rodzinne - tak Forum Gdańsk przywita najmłodszych
-
17:44
Majówkowy grill pod lupą ekspertów. Czy nadwyręży portfele Polaków?
-
17:36
Ghelamco Invest z radą nadzorczą
-
17:24
Hala Koszyki w egzotycznym klimacie
-
17:09
Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
-
17:00
Yiotarini Property przygotowuje nowe magazyny
-
16:41
Jest umowa na budowę hali Parku Naukowo-Technologicznego
-
15:55
Z Kijowa do Manufaktury. Soup Culture otwiera trzeci punkt
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów