PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium poszerza udział na polskim rynku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 23 sie 2013 09:41

Polski portfel Atrium wygenerował 3,0 proc. wzrost dochodu brutto z najmu (GRI) do poziomu 38,0 mln euro w I połowie 2013 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost GRI w ujęciu like-for-like (według definicji EPRA) wyniósł 1,6 proc., do poziomu 37,6 mln euro.

REKLAMA

Wartość rynkowa portfela dochodowego Atrium w Polsce (który stanowi 47,0% portfela nieruchomości dochodowych o łącznej wartości 2,2 mld euro, na który składa się 156 aktywów) wyniosła 1,0 mld euro, co stanowi niewielki wzrost w porównaniu ze stanem na 31 marca 2013 r.

Dochód netto z najmu (NRI) wzrósł o 4,3%, do poziomu 38,8 mln euro. NRI w ujęciu like-for-like wg EPRA wzrósł o 3,1%, do poziomu 38,5 mln euro.

Komercjalizacja wszystkich 21 aktywów portfolio Atrium w Polsce (według definicji EPRA) wzrosła do poziomu 97,4%.

Polski portfel Grupy uległ dalszemu umocnieniu w wyniku ogłoszonego przejęcia centrum handlowego Galeria Dominikańska we Wrocławiu w Polsce o wartości 151,7 mln euro. Finalizacja transakcji przejęcia jest oczekiwana w III kwartale 2013 r., w jej wyniku udział portfela dochodowego Atrium w Polsce w portfelu nieruchomości dochodowych Grupy wzrośnie do 50 proc..

Odnotowano dalsze, zaawansowane postępy i dobrą dynamikę wynajmu w centrum Atrium Felicity w Lublinie, które stanowi pierwszą znaczącą inwestycję typu "greenfield" Grupy. Planowany termin otwarcia obiektu to I kwartał 2014 r. Przebudowa centrum Atrium Copernicus w Toruniu w Polsce przebiega zgodnie z planem.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA