PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Promenada skusiło nietypowych najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2016 10:39

Atrium Promenada skusiło nietypowych najemców Atrium Promenada

W Atrium Promenada powstało siedem sklepów typu pop-up store. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów.

REKLAMA

Multibrandowe butiki otworzyli: Gavel Warsaw, Super Story i Slowfashion. Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor. Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, Betito) oraz z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule.

Pop-up story to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny. Z tej formuły sprzedażowej coraz częściej korzystają zarówno giganci rynku modowego, którzy chcą zbadać potencjał danej lokalizacji, jak i znane krajowe i międzynarodowe sieci, które w pop-upach organizują eventy czy promocje limitowanych kolekcji. Krótkoterminowy najem
i stosunkowo niewielkie nakłady na urządzenie i wyposażenie lokalu, sprawiają, że ten format handlowy cieszy się zainteresowaniem również tych detalistów, którzy swoje produkty sprzedają wyłącznie przez internet, w swoich showroomach czy na popularnych cyklicznych targach tematycznych. Mowa tu o młodych markach, start-upach i lokalnych producentach, dla których ta unikalna formuła sprzedaży jest szansą na otwarcie się na szerszą grupę klientów, a tym samym budowanie świadomości brandu i weryfikację potencjału sprzedażowego.

- Sprzedaż jest jednym z najistotniejszych elementów składających się na sukces marki, zarówno najemcy, jak i centrum handlowego. Zatem to, w jaki sposób ten sukces uda się osiągnąć, jest wspól­nym działaniem właścicieli obiektu i najemców. Dynamicznie rozwijająca się branża sprzedaży detalicznej wymaga od właścicieli nieruchomo­ści i najemców ścisłej współpracy. Podnosimy zatem standard obiektów, a dzięki luksusowi wyni­kającemu z posiadania dominujących centrów o dużej i wciąż dodatkowo powiększanej powierzchni handlowej możemy też wspierać niestandardowe formy aktywności takie, jak właśnie pop-upy – mówi Scott Dwyer, prezes Atrium Poland Real Estate Management.

- Stawiamy na nowoczesne podejście do zakupów i sprzedaży. Wprowadzając nowy koncept handlowy chcemy współtworzyć inspirujące środowisko zakupowe dla naszych klientów i najemców. Pop-up story są kreatywne, budzą emocje i zaangażowanie. Są odpowiedzią na potrzebę częstszych nowości w ofercie – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.

Od października 2016 klienci Atrium Promenada mogą już korzystać z nowej części obiektu, otwartej w ramach II fazy rozbudowy. Powiększyła ona centrum o 4,2 tys. mkw.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA