PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium Reduta stawia na multimedia

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 kwi 2016 14:55

Atrium Reduta stawia na multimedia Atrium Reduta, mat. prasowe

Atrium Reduta wprowadza kolejne zmiany, które mają zachęcić klientów do odwiedzenia tego warszawskiego centrum. Uruchomiony został właśnie multimedialny infopunkt rozpoczyna się też drugi etap modernizacji parkingu podziemnego.

REKLAMA

Stoisko informacyjne zlokalizowane jest w pobliżu zachodniego wejścia do obiektu od strony Al. Jerozolimskich.

W infopunkcie będzie można uzyskać informacje i pomoc od jego pracowników, skorzystać
z interaktywnego wayfindera, który pokieruje do wybranego sklepu, jak również założyć kartę lojalnościową Reduta Friends.

– Z badania „Entuzjaści i bywalcy – style zakupowe”, przeprowadzonego w ub. roku przez Atrium i JLL wynika, że obecność punktu informacyjnego jest jednym z najbardziej pożądanych udogodnień, którego oczekuje 28 proc. odwiedzających centra handlowe. Jako zarządca uważnie wsłuchujemy się w głos i oczekiwania naszych klientów oraz nieustannie pracujemy nad tym, by wizyta i zakupy w Reducie były przyjemne, komfortowe i wygodne – mówi Ewa Hiller, p.o. dyrektora Atrium Reduta.

Jak wynika z ww. raportu, kluczowym elementem centrum handlowego jest wygodny parking (deklaruje to połowa ankietowanych). Aby odpowiedzieć na te oczekiwania, rozpoczęty został drugi etap modernizacji parkingu podziemnego w Atrium Reduta. Po zakończeniu prac (sierpień b.r.), parking zyska nową nawierzchnię, sufity, oświetlenie oraz bardziej intuicyjną identyfikację wizualną, która ułatwi poruszanie się po nim. Dodatkowo, wyraźniej oznakowane zostaną miejsca specjalnych potrzeb, m.in. dla niepełnosprawnych czy rodzin z dziećmi.

W Atrium Reduta w ostatnim czasie zmodernizowano pierwszą część parkingu podziemnego, wyremontowano pomieszczenia sanitarne, uruchomiono program lojalnościowy dla klientów oraz poprawiono infrastrukturę informacyjną w obiekcie przez wprowadzenie nowych, interaktywnych wayfinderów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA