PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium z narzędziem do wzrostu odwiedzalności centrów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 maj 2017 14:39

Atrium z narzędziem do wzrostu odwiedzalności centrów Atrium Promenada

Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów autorską aplikację mobilną ShopFun. Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania.

REKLAMA

Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się wartościowym przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. ShopFun to nowa jakość w komunikacji pomiędzy markami znajdującymi się w centrum a klientami, łącząca bezpośrednio najemców obiektów Atrium i użytkowników aplikacji we właściwym czasie oraz z odpowiednią ofertą.

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii smartfon stał się urządzeniem masowym i nieodłącznym narzędziem służącym nie tylko do komunikacji, ale także kontrolowania otaczającej nas rzeczywistości i wspierania decyzji zakupowych oraz jakościowego spędzania czasu. 75 proc. Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a 91 proc. z nich wykonuje na smartfonie lub tablecie okołozakupowe czynności. Na popularności zyskują aplikacje mobilne (41 proc.) i gry (35 proc.). Konsumenci mobilni w wieku 19-24 lat używają do zbierania informacji o produktach i usługach przed decyzją o zakupie średnio 1,9 urządzenia.

Grupa Atrium, analizując zmieniające się trendy na rynku i wykorzystując nowoczesne technologie, wprowadza do swoich centrów innowacyjną aplikację mobilną ShopFun, mającą w założeniu stać się jednym z ważnych elementów wspierających decyzje zakupowe w niedalekiej przyszłości. Nowa aplikacja będzie dla najemców obiektów nowoczesną metodą na skuteczniejszą komunikację z klientami, a dla klientów – sposobem na ekscytujące i satysfakcjonujące zakupy. W Polsce premiera aplikacji odbyła się 13 maja w Focus Bydgoszcz, a od 10 czerwca będzie aktywna również w Atrium Targówek w Warszawie. 

Aplikacja na podstawie zebranej historii aktywnych uczestników samodzielnie dostosowuje komunikaty i oferty do preferencji użytkownika. Atrium, dzięki nowoczesnej technologii beaconów, umożliwia dopasowanie do każdego klienta oferty marek znajdujących się w centrum, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dla najemców Atrium aplikacja stanie się narzędziem nowoczesnego marketingu i umożliwi poznanie profilu klientów oraz precyzyjne targetowanie swojej oferty.

System zastosowany w ShopFun analizuje zachowanie użytkowników aplikacji podczas wizyty w centrum, aby zaproponować ofertę lub kolekcje jak najlepiej dopasowane do preferencji klientów. Wystarczy, że użytkownik aplikacji pojawi się w centrum, a system wyśle mu powiadomienie o specjalnej ofercie lub rabacie przygotowanym dla niego. Znając ścieżkę zakupową klienta, aplikacja będzie także okazjonalnie informować o dedykowanych ofertach, nowościach, promocjach – niezależnie od obecności klienta w centrum.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA