PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Atrium z narzędziem do wzrostu odwiedzalności centrów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 maj 2017 14:39

Atrium z narzędziem do wzrostu odwiedzalności centrów Atrium Promenada

Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów autorską aplikację mobilną ShopFun. Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania.

REKLAMA

Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się wartościowym przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. ShopFun to nowa jakość w komunikacji pomiędzy markami znajdującymi się w centrum a klientami, łącząca bezpośrednio najemców obiektów Atrium i użytkowników aplikacji we właściwym czasie oraz z odpowiednią ofertą.

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii smartfon stał się urządzeniem masowym i nieodłącznym narzędziem służącym nie tylko do komunikacji, ale także kontrolowania otaczającej nas rzeczywistości i wspierania decyzji zakupowych oraz jakościowego spędzania czasu. 75 proc. Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a 91 proc. z nich wykonuje na smartfonie lub tablecie okołozakupowe czynności. Na popularności zyskują aplikacje mobilne (41 proc.) i gry (35 proc.). Konsumenci mobilni w wieku 19-24 lat używają do zbierania informacji o produktach i usługach przed decyzją o zakupie średnio 1,9 urządzenia.

Grupa Atrium, analizując zmieniające się trendy na rynku i wykorzystując nowoczesne technologie, wprowadza do swoich centrów innowacyjną aplikację mobilną ShopFun, mającą w założeniu stać się jednym z ważnych elementów wspierających decyzje zakupowe w niedalekiej przyszłości. Nowa aplikacja będzie dla najemców obiektów nowoczesną metodą na skuteczniejszą komunikację z klientami, a dla klientów – sposobem na ekscytujące i satysfakcjonujące zakupy. W Polsce premiera aplikacji odbyła się 13 maja w Focus Bydgoszcz, a od 10 czerwca będzie aktywna również w Atrium Targówek w Warszawie. 

Aplikacja na podstawie zebranej historii aktywnych uczestników samodzielnie dostosowuje komunikaty i oferty do preferencji użytkownika. Atrium, dzięki nowoczesnej technologii beaconów, umożliwia dopasowanie do każdego klienta oferty marek znajdujących się w centrum, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dla najemców Atrium aplikacja stanie się narzędziem nowoczesnego marketingu i umożliwi poznanie profilu klientów oraz precyzyjne targetowanie swojej oferty.

System zastosowany w ShopFun analizuje zachowanie użytkowników aplikacji podczas wizyty w centrum, aby zaproponować ofertę lub kolekcje jak najlepiej dopasowane do preferencji klientów. Wystarczy, że użytkownik aplikacji pojawi się w centrum, a system wyśle mu powiadomienie o specjalnej ofercie lub rabacie przygotowanym dla niego. Znając ścieżkę zakupową klienta, aplikacja będzie także okazjonalnie informować o dedykowanych ofertach, nowościach, promocjach – niezależnie od obecności klienta w centrum.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA