PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Auchan wchodzi w koncept "drive"

  • www.portalspozywczy.pl
  • 21 lip 2014 15:04

Koncept "drive" to jeden ze sztandarowych projektów grupy Auchan. W tym momencie we Francji działają 43 tego typu placówki, ale firma planuje ekspansję na kraje m.in. Europy Wschodniej.

REKLAMA

Rozwój konceptu "drive" to jeden z ważnych elementów strategii Auchan. Dzięki równoczesnemu inwestowaniu właśnie w ten format, a także w Auchan Direct (zakupy online, serwis dostępny m.in. w Polsce) i hipermarkety, francuska sieć chce zdominować różne kanały zakupów.

Koncept Auchan polega na tym, że klienci mogą zamówić produkty za pośrednictwem internetu, a następnie odebrać je w specjalnym magazynie, często usytuowanym w sąsiedztwie klasycznego hipermarketu. Usługa działa 24 godziny na dobę, a konsumenci dokładnie wskazują, o której godzinie i w którym z punktów chcą odebrać towar. Jego przygotowanie zajmuje maksymalnie 90 minut od momentu złożenia zamówienia w internecie.

Sam format "drive" nie jest jednorodny. Podzielono go na dwa modele. Auchan rozwija zarówno koncept Auchan Drive (sąsiadujący z hipermarketem), jak i ChronoDrive (samodzielne placówki). W 2013 r. we Francji otwarto 23 placówki Auchan Drive i 20 ChronoDrive.

Od 2013 r. Auchan testuje format "drive" również dla sieci sklepów Simply Market. Usługa w minionym roku została uruchomiona w trzech placówkach we Francji, a niedawno została rozszerzona o jeszcze jedną lokalizację.

W placówkach Auchan Drive w samej Francji pracuje obecnie 5,3 tys. osób.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA