PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Aura nie sprzyja sklepom, ale Redan nie narzeka

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 paź 2016 10:37

Aura nie sprzyja sklepom, ale Redan nie narzeka Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan SA

O 9 proc. do 49 mln zł zwiększyły się we wrześniu br. obroty Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Zdecydowanie najszybciej rośnie sprzedaż online, która w segmencie dyskontowym TXM w minionym miesiącu zwiększyła się o ponad połowę.

REKLAMA

Grupa Redan we wrześniu 2016 r. osiągnęła 49 mln zł przychodów, czyli o 9 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwszych dziewięć miesięcy tego roku obroty wyniosły łącznie 430 mln zł i były wyższe o 12 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec września wyniosła 130,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 14 proc. w odniesieniu do września 2015 r.

- Osiągnięty we wrześniu poziom sprzedaży oceniamy jako przeciętny. Słoneczna i ciepła pogoda utrzymująca się w minionym miesiącu ograniczyła liczbę odwiedzin klientów w sklepach i nie dawała koniecznego impulsu zakupowego dla kolekcji jesiennej. Zadowoleni jesteśmy natomiast z rozwoju sprzedaży w sklepach internetowych. W szczególności wysoką dynamikę notujemy w sklepie www.txm24.pl w segmencie dyskontowym, w którym w ujęciu rok do roku obroty wzrosły o ponad połowę - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

Sieć dyskontowa TXM we wrześniu br. uzyskała 30 mln zł obrotów, czyli o 15 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Z tego przychody zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl wzrosły o 52 proc. r./r. do 1 mln zł. Narastająco od stycznia do września br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 20 proc. i wyniosły 260 mln zł, w tym kanał e-commerce zapewnił 6 mln zł obrotów (wzrost o 51 proc. r./r.). Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 378 sklepów własnych o łącznej powierzchni 88,7 tys. mkw. i była o 22 proc. większa niż na koniec września 2015 r.

W segmencie modowym wrześniowa sprzedaż towarów sięgnęła 18 mln zł i była wyższa o 1 proc. niż rok wcześniej. Z tego sklepy online wypracowały obroty na poziomie 2 mln zł, co oznacza 16 proc. poprawę. W ujęciu narastającym obroty od początku roku wyniosły 170 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Natomiast sklepy internetowe osiągnęły 13 proc. wzrost do 24 mln zł. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec września 2016 r. miały łączną powierzchnię 41,2 tys. m2, czyli na identycznym poziomie co we wrześniu 2015 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.