PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Badania behawioralne w przestrzeni handlowej

  • Autor: PRCH
  • 15 maj 2017 13:58

Badania behawioralne w przestrzeni handlowej fot. Shutterstock

Zapraszamy Państwa na spotkanie PRCH Marketing Club już 16 maja, w trakcie którego pokażemy w jaki sposób interpretować wyniki badań jakościowych, dowiemy się w jaki sposób interpretować słabe i mocne strony sklepu i przełożyć je na ulepszenie doświadczeń klienta i tym samym zwiększenie sprzedaży.

REKLAMA

Prowadząc badania kamerami eksperci Branch Brothers, analizują zachowania klientów w miejscu sprzedaży, ale także uzyskują dane ilościowe – średni czas wizyty w sklepie, czas oczekiwania na obsługę etc.

Jednak same dane to nie wszystko – na podstawie omówionego w trakcie spotkania case-study dowiemy się w jaki sposób interpretować wyniki badań, analizować zachowania kupujących i tworzyć sklepy przyjazne kupującym.

W pierwszej części spotkania:

- Badania jakościowe w przestrzeni handlowej – sposoby przeprowadzenia,  
- Analiza i interpretacja badań – na podstawie case study (zdjęcia z badań, heatmapa)
- Mini warsztat – mierzenie doświadczeń klienta na podstawie badań jakościowych oraz odnajdywanie gorących punktów styku z marką.

W drugiej części spotkania duet Stylowa Sprzedaż – połączenie sił Basi Józefiak - eksperta od wizerunku i Dominiki Maciejak - trenera customer experience - zaprosi Państwa do zmiany myślenia o tradycyjnym procesie szkoleniowym sprzedawców w sklepie odzieżowym.

Doświadczą Państwo synergii działań stylizacji i obsługi klienta na przykładzie przymierzalni jako miejsca, w którym zapada większość decyzji zakupowych w sklepie odzieżowym.

Dowiedzą się Państwo w jaki sposób komunikować się z klientem, by odpowiedzieć na jego potrzeby i w trakcie wizyty w sklepie zachęcić go do zwiększenia koszyka zakupowego.

W programie spotkania:

- Znaczenie znajomości elementów stylizacji na drodze do zaspokojenia potrzeb klienta.
- Garderoba kapsułowa jako koncept wspierający sprzedaż
- O magii sprzedaży dodatkowej
- Case study – konfiguracja zestawów, które sprzedają

Miejsce: siedziba PRCH, ul. Nowogrodzka 50, 02-695 Warszawa

Bezpłatne uczestnictwo dla 2 pracowników firmy stowarzyszonej w PRCH.

Wstęp dla firm niestowarzyszonych: 340 PLN + VAT za osobę.

PARTNEREM SPOTKANIA JEST PORTAL PROPERTYNEWS.PL

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA