PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Badania behawioralne w przestrzeni handlowej

  • Autor: PRCH
  • 15 maj 2017 13:58

Badania behawioralne w przestrzeni handlowej fot. Shutterstock

Zapraszamy Państwa na spotkanie PRCH Marketing Club już 16 maja, w trakcie którego pokażemy w jaki sposób interpretować wyniki badań jakościowych, dowiemy się w jaki sposób interpretować słabe i mocne strony sklepu i przełożyć je na ulepszenie doświadczeń klienta i tym samym zwiększenie sprzedaży.

REKLAMA

Prowadząc badania kamerami eksperci Branch Brothers, analizują zachowania klientów w miejscu sprzedaży, ale także uzyskują dane ilościowe – średni czas wizyty w sklepie, czas oczekiwania na obsługę etc.

Jednak same dane to nie wszystko – na podstawie omówionego w trakcie spotkania case-study dowiemy się w jaki sposób interpretować wyniki badań, analizować zachowania kupujących i tworzyć sklepy przyjazne kupującym.

W pierwszej części spotkania:

- Badania jakościowe w przestrzeni handlowej – sposoby przeprowadzenia,  
- Analiza i interpretacja badań – na podstawie case study (zdjęcia z badań, heatmapa)
- Mini warsztat – mierzenie doświadczeń klienta na podstawie badań jakościowych oraz odnajdywanie gorących punktów styku z marką.

W drugiej części spotkania duet Stylowa Sprzedaż – połączenie sił Basi Józefiak - eksperta od wizerunku i Dominiki Maciejak - trenera customer experience - zaprosi Państwa do zmiany myślenia o tradycyjnym procesie szkoleniowym sprzedawców w sklepie odzieżowym.

Doświadczą Państwo synergii działań stylizacji i obsługi klienta na przykładzie przymierzalni jako miejsca, w którym zapada większość decyzji zakupowych w sklepie odzieżowym.

Dowiedzą się Państwo w jaki sposób komunikować się z klientem, by odpowiedzieć na jego potrzeby i w trakcie wizyty w sklepie zachęcić go do zwiększenia koszyka zakupowego.

W programie spotkania:

- Znaczenie znajomości elementów stylizacji na drodze do zaspokojenia potrzeb klienta.
- Garderoba kapsułowa jako koncept wspierający sprzedaż
- O magii sprzedaży dodatkowej
- Case study – konfiguracja zestawów, które sprzedają

Miejsce: siedziba PRCH, ul. Nowogrodzka 50, 02-695 Warszawa

Bezpłatne uczestnictwo dla 2 pracowników firmy stowarzyszonej w PRCH.

Wstęp dla firm niestowarzyszonych: 340 PLN + VAT za osobę.

PARTNEREM SPOTKANIA JEST PORTAL PROPERTYNEWS.PL

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.