PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Baltona stawia na gastronomię i rozwój za granicą

  • Autor: gpwinfosfera.pl
  • 20 lip 2015 16:19

PHZ Baltona w krótkim terminie chce się skupić na reorganizacji biznesu. Stawia na gastronomię i rozwój w Europie, także poprzez przejęcia - informuje gpwinfosfera.pl

REKLAMA

Baltona ma 44 punkty sprzedaży, z czego 31 w formatach handlowych wolnocłowych i ogólnodostępnych (większość w Polsce, po jednym w Rumunii, we Francji, na Ukrainie i we Włoszech). Ma też w Polsce 13 kawiarni i restauracji. Chacalli de Decker ma 5 punktów sprzedaży w Niemczech, Holandii i Belgii.

- Opracowaliśmy pełen portfel formatów handlowych i gastronomicznych, które oferujemy lotnisku, by być jedynym i wyłącznym najemcą powierzchni komercyjnych. Nie przewidujemy teraz tworzenia kolejnych, będziemy pracować nad polepszeniem oferty, dalszym odświeżaniem sklepów i poprawą efektywności na poziomie operacyjnym. Wkrótce otwieramy kawiarnię w nowym design i pod nowym brandem - powiedział w rozmowie z PAP Piotr Kazimierski, prezes spółki.

Poinformował, że prowadzone są rozmowy w sprawie otwarcia lokalu na dworcu kolejowym. Już jeden taki punkt spółka ma na dworcu w Krakowie.

Baltona planuje m.in. outsourcing logistyki, co ma dać spore oszczędności. Planowana jest też reorganizacja w ramach grupy Flemingo International, której Baltona jest częścią. Spółka szacuje, że w przyszłym roku dzięki zmianom w logistyce i konsolidacji zakupów powinna uzyskać około 3-4 mln zł oszczędności w kosztach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA