PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Baltona stawia na nową markę. W planach debiut w stolicy

  • www.portalspozywczy.pl
  • 23 lis 2016 08:20

Baltona stawia na nową markę. W planach debiut w stolicy fot. Baltona

Baltona Duty Free ma w swoim portfelu sieć Coffee Corner, koncept Coffee Express, restauracje typu bistro Travel Chef oraz kawiarnie Cavarious, które mają stać się dominującym brandem grupy.

REKLAMA

– Chcielibyśmy pojawić się z naszą nową marką Cavarious w Warszawie. Szukamy miejsca, które mogłoby być flagowym lokalem sieci – zapowiada Piotr Kazimierski, prezes zarządu Centrum Obsługi Operacyjnej, Grupa Baltona.

W czerwcu 2016 roku Baltona Duty Free otworzyła pierwszą kawiarnię pod nową marką Cavarious. W najbliższym czasie właśnie ten brand ma stać się dominujący: – Chcielibyśmy pojawić się z naszą nową marką Cavarious w Warszawie. Szukamy miejsca, które mogłoby być flagowym lokalem sieci – zapowiada Piotr Kazimierski.

Oprócz Cavarious w portfelu Baltona Duty Free znajduje się sieć Coffee Corner, koncept Coffee Express, czyli kawiarnie sprofilowane pod bardzo szybką obsługę i sprzedaż produktów w formule „na wynos” oraz Travel Chef – restauracje typu bistro, oferujące dania i przekąski gorące.

Lokale grupy sprofilowane są pod potrzeby tzw. travel retail, więc w planach jest pojawianie się placówek wszędzie tam, gdzie przemieszczają się ludzie: na lotniskach, dworcach kolejowych, autobusowych, również w bardzo ruchliwych centrach miast.

Plany rozwoju są ściśle powiązane ze wzrostem ruchu lotniczego i liczby pasażerów na lotniskach oraz z dostępnością lokali w portach lotniczych. – Z uwagą śledzimy sytuację na tym rynku i na pewno będziemy brać udział w ogłaszanych przetargach. Chcemy również pojawić się z naszymi kawiarniami w innych miejscach o dużym przepływie podróżnych, zarówno tych przemierzających dłuższe dystanse, jak i w miejskich węzłach komunikacyjnych, w pobliżu stacji metra czy w centrach przesiadkowych – mówi Piotr Kazimierski.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA