PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Beacony w Galerii Pomorskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 maj 2015 10:58

Galeria Pomorska, jako pierwsze centrum w regionie wdrożyło, wspólnie z firmą Qpony.pl, technologię budowania relacji z klientami w oparciu o lokalizację. Infrastruktura wykorzystuje beacony krakowskiego start-upu Kontakt.io, które umożliwiają precyzyjną mikro-lokalizację. Komunikacja możliwa jest dzięki zasięgowi aplikacji Qpony- z której w całej Polsce korzysta ponad 250 000 użytkowników miesięcznie.

REKLAMA

W Galerii Pomorskiej system działa na 17 nadajnikach, które zostały rozmieszone w taki sposób, aby w każdej chwili klient był w zasięgu przynajmniej dwóch z nich.

Tylko w pierwszym tygodniu od implementacji użytkownicy będący w okolicy Galerii otrzymali 4637 notyfikacji na telefon z informacją o promocji -20 proc. w KappAhl, dostępnej tylko w Galerii Pomorskiej. Codziennie około 700 klientów znajduje się w zasięgu beaconów. Informacje o bieżących ofertach w Galerii Pomorskiej trafiają do 15 proc. z nich.

- Liczby te cały czas rosną również dzięki zaangażowaniu Galerii w popularyzację aplikacji Qpony, w której dostępne są wszystkie oferty rabatowe Galerii Pomorskiej. Budowanie zaangażowania klienta centrum i dostarczanie jemu wartości poprzez kanał mobilny jest częścią naszej długoterminowej strategii - mówi Izabella Knitter-Chmara, marketing manager Galerii Pomorskiej.

Galeria Pomorska jest trzecim centrum handlowym w Polsce, które zdecydowało się na wdrożenie technologii BLE i kolejnym, które postanowiło wykorzystać zasięg aplikacji Qpony.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA