PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Benefit Systems notuje znaczący wzrost przychodów

  • Autor: newseria.pl
  • 10 lis 2014 10:43

Przychody Benefit Systems, spółki działającej na rynku pozapłacowych świadczeń dla pracowników, rosną o ok. 20 proc. rocznie. Marża utrzymuje się na poziomie 21 proc. Jak przekonuje Tomasz Józefacki, prezes spółki, obecny rok pod tym względem nie będzie wyjątkiem. Z oferty spółki korzystają przede wszystkim firmy, ale także uczelnie, sądy czy kurie.

REKLAMA


- Rynek zmienia się wraz z pracownikami, którzy dołączają do przedsiębiorstw - przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Tomasz Józefacki, prezes Benefit Systems. - Widzimy wyraźnie strumień wchodzących właśnie na rynek pracy osób z tzw. pokolenia Y - wyżu demograficznego, urodzonych między 1980 i 1995 rokiem, które są zainteresowane naszymi produktami, zachowaniem równowagi między pracą i spędzaniem czasu wolnego. To one przede wszystkim zwiększają zainteresowanie naszymi produktami.

Jak wynika z ostatniego raportu „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2014 roku" zajmującej się analizą rynku pracy firmy Sedlak & Sedlak, 75,2 proc. zatrudnionych deklaruje, że ich firma oferuje tego rodzaju benefity. To o ok. 8 proc. więcej niż w 2012 roku. Potencjał rynku pozafinansowych świadczeń pracowniczych - zdaniem Tomasza Józefackiego - jest więc duży. W ostatnich latach przychody Benefit Systems rosną o ok. 20 proc. rocznie. Marża utrzymuje się na poziomie 21 proc.

- Na razie nie przesłanek, by myśleć, że kolejny rok będzie inny - zapewnia Józefacki.

Jak wynika z analizy firmy Sedlak & Sedlak, zatrudnieni dzisiaj oczekują od swoich pracodawców w ramach pozapłacowych benefitów pracowniczych przede wszystkim świadczeń medycznych (52 proc.), ubezpieczenia na życie (52 proc.), telefonu służbowego do prywatnego użytku (43 proc.) oraz zajęć sportowych (43 proc.). Jednak, jak zauważa Józefacki, nie zawsze wymagania pracowników pokrywają się z zakresem świadczeń kupowanych przez zatrudniające ich organizacje.

- Jeżeli patrzymy z perspektywy firm, to najważniejsze są świadczenia ubezpieczeniowe, urlopowo-wakacyjne, oferta kolonijna dla dzieci i ubezpieczenie zdrowotne - wylicza prezes zarządu Benefit Systems. - Pracownicy natomiast przede wszystkim oczekują świadczeń medycznych i sportowych. Właśnie takim przykładem jest karta MultiSport. To dzisiaj najbardziej pożądane przez zatrudnionych świadczenia.

Do grupy klientów spółki należy obecnie ponad 6,5 tys. firm i instytucji zatrudniających ponad dwa miliony pracowników. Z samych produktów sportowych korzysta blisko pół miliona osób, które mają do dyspozycji niemal 4 tys. obiektów sportowo-rekreacyjnych w 650 miastach Polski. Największym klientem spółki, jak informuje Tomasz Józefacki, jest Poczta Polska. Swoje usługi firma kieruje jednak zarówno do instytucji, korporacji, jak i małych firm lokalnych, zatrudniających więcej niż dziesięciu pracowników.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.