PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bez kuponów, bonów i kodów rabatowych - pierwszy program lojalnościowy na karty płatnicze

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2017 15:13

Bez kuponów, bonów i kodów rabatowych - pierwszy program lojalnościowy na karty płatnicze Shutterstock

PKO Bank Polski kupił 100 proc. udziałów w ZenCard, spółce oferującej unikalną technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Ma to pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy rabatowo-lojalnościowe przy wykorzystaniu dowolnych kart wydanych przez dowolny bank.

REKLAMA

ZenCard to platforma umożliwiająca wirtualizację i konsolidację kart lojalnościowych. Założeniem ZenCard jest przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Jest to pierwsza tego typu technologia, która daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, przyznawać zniżki czy oferty dodatkowe, którymi sami zarządzają. System łączy dane o zakupach online i offline, umożliwiając sprzedawcom dopasowanie promocji do zachowań i zainteresowań klientów.

Potencjał tej unikalnej technologii, wspierającej aktywizację klientów kart płatniczych i zachęcanie ich do transakcji bezgotówkowych, został zauważony przez PKO BP oraz eService. Dostęp do technologii ZenCard oraz jej rozwój w Polsce będą możliwe dzięki integracji z siecią blisko 150 tys. terminali agenta rozliczeniowego.

- Od początku wierzyliśmy, że nasz produkt zrewolucjonizuje rynek marketingu transakcyjnego, a dzięki współpracy z PKO Bankiem Polskim będzie to możliwe dużo szybciej i dynamiczniej. Dodatkowo, zasięg sieci terminali eService stwarzają nam warunki do osiągnięcia efektu skali poprzez dotarcie z naszą unikalną technologią do szerokiego grona klientów Banku, zarówno detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacyjnych. Naszym celem jest przede wszystkim dostarczenie sklepom oraz ich klientom wygodnego programu lojalnościowo-rabatowego, do którego działania potrzebna jest wyłącznie dowolna karta płatnicza – komentuje Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard.

Dzięki przejęciu ZenCard przez PKO BP, sieci retail, sklepy i punkty usługowe, obsługiwane przez agenta rozliczeniowego eService, zyskają łatwy dostęp do kompletnego programu lojalnościowego bez kuponów, bonów i kodów rabatowych lub możliwość rozszerzenia swoich istniejących programów. Dodatkowo, platforma umożliwi tworzenie spersonalizowanych ofert i komunikacji z klientem, w oparciu o dane na temat zachowań zakupowych konsumenta.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA