PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka coraz częściej kopiuje pomysły innych sieci

  • Autor: wp.pl/dlahandlu.pl
  • 07 sie 2014 09:13

Biedronka coraz częściej kopiuje pomysły innych. Z innowatora dyskont stał się papugą i dlatego jego wyniki lecą na łeb na szyję. Eksperci prognozują, że sieć czeka nawet podział - informuje wp.pl.

REKLAMA

Maciej Kraus, szef zajmującej się ustalaniem strategii cenowych firmy fernPartners stwierdza w wp.pl, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny. Zwraca uwagę, że kopiując czyjeś kroki, trudno kogoś wyprzedzić czy nawet dogonić.

Na dodatek traci się efekt nowości. Podkreśla, że to, co sprawdziło się w np. Lidlu, nie koniecznie musi zadziałać w innym sklepie, np. w Biedronce. Tymczasem, jak twierdzi wp.pl - największa polska sieć dyskontów skopiowała od Lidla akcje tematyczne poświęcone różnym regionom świata.

Najnowsze dane wskazują, że choć Biedronka stawia nowe sklepy, to w starych sprzedaje mniej niż wcześniej. Klienci więc od niej uciekają. I to mimo przecen. Analitycy giełdowi Banco Espirito Santo przewidują więc, że niedługo sklep będzie musiał zmienić ofertę i przede wszystkim ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Beata 2014-08-07 10:59:51
    Jakie coraz częściej??? Oni opierają się TYLKO na kopiowaniu innych... Tydzień tematyczny - Lidl, przepisy - Lidl...

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA