PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka ma ok. 24 tys. zł średniej sprzedaży z mkw.

  • dlahandlu.pl
  • 23 kwi 2013 08:33

Jak wynika z analizy Banku Espirito Santo, Biedronka uzyskuje na polskim rynku handlu nowoczesnego jeden z najwyższych wskaźników średniej sprzedaży z mkw. powierzchni sklepu. Sprzedaż Biedronki sięga ok. 24 tys. zł z mkw. powierzchni. Tymczasem konkurenci (dyskonty i hipermarkety) osiągają wyniki na poziomie 10,5 tys. zł do 18,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

REKLAMA

Jak zauważają analitycy Banku Espirito Santo w raporcie, Biedronka każdego roku stara się wymienić ok. 15 proc. asortymentu z 1100 pozycji, którymi handluje na co dzień. Przy czym z roku na roku w asortymencie sklepu rośnie udział kategorii produktów świeżych, wina i kosmetyków, które dają szansę na zwiększenie koszyka zakupowego średnio o ok. 8 proc. na przestrzeni ostatnich 5 lat. 

Jak wynika z raportu Banku Espirito Santo, główni operatorzy sieci handlowych w Polsce w 2012 i 2011 roku mieli średnią sprzedaż z mkw. powierzchni sklepu na poziomie: Biedronka (2012 r.) - ok. 24 tys. zł, Auchan (2011 r.) - ok. 18,5 tys. zł, Kaufland (2011 r.) - ok. 16 tys. zł, Lidl (2011 r.) - ok. 15,5 tys. zł, Netto (2011 r.) i Tesco (2012 r.) - ok. 13 tys. zł, Carrefour (2012 r.)- ok. 12,5 tys. zł oraz Real (2012 r.) - ok. 10,5 tys. zł z mkw. powierzchni sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA