PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka rozwija nowy koncept

  • dlahandlu.pl
  • 24 sie 2015 14:25

Około 50 sklepów sieci Biedronka od ubiegłego roku działa w nowym koncepcie. To głównie placówki z Warszawy. Dyskontowa sieć testuje w tych miejscach mnóstwo nowych rozwiązań, m.in. stoisko mięsne z obsługą, nowe działy z warzywami i owocami oraz półki z alkoholami.

REKLAMA

Dla stoisk z warzywami i owocami sieć zaczęła stosować nazwę Warzywniak. Takie oznaczenie znalazło się też na pakowanych warzywach, m.in. pomidorach. W Lidlu stoiska z warzywami i owocami funkcjonują pod marką "Ryneczek Lidla".

- W naszych sklepach prowadzimy równolegle testy wielu rozwiązań, które na bieżąco analizujemy w celu zwiększenia efektywności naszych placówek i poprawy jakości dokonywania zakupów przez klientów. Przykładem tego typu działań jest właśnie nowy układ w wybranych sklepach zakładający odmienioną aranżację dla poszczególnych kategorii produktów takich jak np. owoce i warzywa, pieczywo, alkohol, kwiaty, etc. W sklepach remontowanych i nowo otwieranych wprowadzany jest nowy układ kategorii owoców i warzyw. W przypadku pozostałych zmian, ze względu na ich testowy charakter, na tym etapie nie udzielamy szczegółowych informacji – komentują dla serwisu dlahandlu.pl przedstawiciele biura prasowego Jeronimo Martins Polska.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA