PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka rozwinie skrzydła w MMG Centers Kutno. Jeronimo Martins postawił na najnowszy koncept

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 lis 2018 11:13

Biedronka rozwinie skrzydła w MMG Centers Kutno. Jeronimo Martins postawił na najnowszy koncept mat.pras.

MMG Centers Kutno pozyskało nowego operatora spożywczego. Lokal o powierzchni 1008 mkw., wynajęła Biedronka, która wprowadzi do centrum swój najnowszy koncept 2.0. Otwarcie sklepu zaplanowano na grudzień bieżącego roku.

REKLAMA

Najnowszy standard 2.0, nowoczesna i przyjazna sala sprzedażowa oraz wydzielone strefy z produktami to najnowszy koncept Biedronki, która otworzy sklep na parterze MMG Centers Kutno. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie 735 m kw., klienci będą mieć do dyspozycji 5 kas.

– Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego dyskontu w Kutnie. W nowym sklepie Biedronka w MMG Centers Kutno, znajdzie się wszystko, czego oczekują konsumenci od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej z konceptem 2.0. Aby zakupy były komfortowe, wydzielone zostaną strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a moduły z artykułami promocyjnymi będą oznaczone - mówi Zbigniew Wierzbicki, Starszy Menedżer ds. sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny za sklep Biedronka w centrum handlowym MMG Centers Kutno.

Sieć Biedronka jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, posiada ponad 2830 sklepów w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka jest drugą co do wielkości polską firmą, a Biedronka drugą, najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita". Od stycznia do końca września 2018, Jeronimo Martins zainwestowało około 280 milionów euro w rozwój sieci Bedronka w Polsce ”.

- Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno, mocno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty obiektu. Wiemy jak ważny jest wpływ sklepu spożywczego na funkcjonowanie centrum, zwłaszcza w małych i średnich miastach, dlatego cieszymy się na współpracę z Biedronką. Już w grudniu mieszkańcy Kutna zrobią zakupy spożywcze i skorzystają ze świątecznych atrakcji wszechstronnego MMG Centers Kutno – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.