PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka świętuje 20-lecie na polskim rynku

  • dlahandlu.pl
  • 21 maj 2015 08:20

Biedronka świętuje 20-lecie na polskim rynku Biedronka

Pierwszy sklep sieci Biedronka został otwarty 4 kwietnia 1995 r. w Poznaniu przy ul. Newtona. Od tego czasu minęło już ponad 20 lat, w czasie których Biedronka stała się liderem rynkowym i najbardziej rozpoznawalną marką wśród sieci handlowych w Polsce.

REKLAMA

Dzięki równomiernemu rozwojowi obecnie sieć liczy już ponad 2600 placówek w ponad 1000 miejscowości i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Nasza ekspansja okazała się także ważnym czynnikiem rozwoju infrastruktury regionów oraz istotnym wzmocnienie dla wielu lokalnych rynków pracy - w ten sposób sieć podsumowuje swoje 20-lecie.

- Przez 20 lat naszego funkcjonowania na polskim rynku rozwijaliśmy się odpowiadając na potrzeby klientów. Mimo ciągle zmieniającego się rynku filary naszej strategii od początku naszej działalności pozostają niezmienne. Bliskość, najwyższej jakości produkty i znane każdemu polskiemu konsumentowi „codziennie niskie ceny” sprawdziły się jako wartości na tyle uniwersalne, że do dzisiaj pozostają aktualne. Jesteśmy dumni, że udało nam się to osiągnąć w sposób odpowiedzialny, pamiętając przy tym o dobru naszych pracowników, lokalnych społeczności i trosce o środowisko. Szczególnie ważny był dla nas rok 2012. Nastąpiła wówczas ewolucja identyfikacji wizualnej marki, w efekcie której logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. W ramach procesu odświeżania wizerunku poddaliśmy także nasze sklepy gruntownej metamorfozie zgodnej z filozofią fresh focus, dzięki której w każdym z naszych sklepów lepiej wyeksponowane zostały artykuły świeże, takie jak pieczywo czy przede wszystkim warzywa i owoce. W efekcie ta kategoria stała się wizytówką naszych sklepów. Cały czas stawiamy na rozwój kategorii produktów świeżych, rozwijając ją zarówno w oparciu o polskie produkty, jak i te pochodzące od najlepszych zagranicznych producentów - podkreśla sieć w podsumowaniu przygotowanym dla dlahandlu.pl

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA