PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka w nowym formacie ruszyła w centrum stolicy

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 20 wrz 2018 09:41

Biedronka w nowym formacie ruszyła w centrum stolicy Fot. mat. pras.

Biedronka dołącza do grona najemców budynku Cedet. Otwarcie zaplanowano na 20 września. Placówka została urządzona w nowoczesnym układzie, przy jednoczesnym zachowaniu elementów stylizowanych na dawny wystrój. Klienci będą mogli dokonywać szybkich i wygodnych zakupów w atmosferze sprzed lat, uzyskanej dzięki zdjęciom pochodzącym z Narodowego Archiwum Cyfrowego.

REKLAMA

Sklep zlokalizowany na poziomie –1 ma 781 mkw. powierzchni sali sprzedaży. Został przygotowany w layoucie 2.0, czyli nowym układzie bardziej przejrzystym i przyjaznym dla klientów.

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Smyku.

Nowy układ Biedronki przewiduje także ujednolicony system zamieszczania cen według odpowiedniego oznaczenia kolorystycznego dla ułatwienia identyfikacji poszukiwanych artykułów. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep został wyposażony w 5 kas zwykłych i 4 kasy samoobsługowe, pozwalające na dokonywanie niewielkich zakupów szybko i bez kolejek. Przemieszczanie się po sali sprzedaży jest łatwiejsze dzięki szerszym alejkom zakupowym. Za linią kas klienci mają do dyspozycji przestronną strefę do pakowania, wyposażoną w wygodne ławki. Na komfort zakupów wpływa również wprowadzenie nowych technologii.

- W tej lokalizacji zastosowaliśmy także szereg innowacyjnych narzędzi, np. system komunikacji głosowej, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu, czy system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty. Takie rozwiązania ułatwiają zakupy. Z kolei na ich atrakcyjność wpływa atmosfera miejsca. Stworzyliśmy ją poprzez detale wystroju nawiązujące do oryginalnego wnętrza, takie jak: surowa cegła wkomponowana w strukturę elementów wykończeniowych lokalu oraz patynowane i postarzane elementy znajdujące się przy ruchomych schodach i windzie. Zamieściliśmy też czarno-białe fotografie tego miejsca z lat 1955 – 1978, przedstawiające skrzyżowanie przed budynkiem oraz klientów dokonujących zakupów przy wybranych stoiskach – mówi Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego sieci Biedronka.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.