REKLAMA
Biedronka wydaje w tydzień prawie 13 mln zł na reklamę w TV

Sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł.
REKLAMA
Obie marki - Biedronka i Lidl - na zmianę pojawiają się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w okresie 29.09-5.10 Biedronka wydała 7 005 991 zł. W następnym tygodniu (06.10-12.10) Biedronka wydała 6 470 469 zł, a Lidl - 5 514 880 zł. Od 13 do 19 października sieć Lidl przeznaczyła na ten cel 4 263 050 zł. Natomiast od 20 do 26 października Lidl wydał 4 967 450 zł.
Jak wynika znajnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

REKLAMA
- EUR 0,43% 4,20 zł
- CHF 0,60% 3,52 zł
- USD 0,72% 3,44 zł
-
12:36
P..A. Nova zbuduje pawilon handlowy w Sosnowcu
-
12:15
Gemini Park Tychy czeka na pierwszy milion
-
11:58
Nadchodzi majówkowe oblężenie - hotele będą pękać w szwach
-
11:38
Lidl w ofensywie. Otwiera i zapowiada otwarcia
-
11:32
Wojas stawia na sprzedaż w sieci
-
10:56
Silesia Outlet rozgrzewa się przed otwarciem
-
10:55
Biznes rośnie na Śląsku
-
10:19
Alma w szczecińskiej Kaskadzie ma już następcę
-
10:14
Najemcy Galerii Jurajskiej biją rekordy sprzedaży
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Z garażu na podbój świata
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA