PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka wydaje w tydzień prawie 13 mln zł na reklamę w TV

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2014 16:03

Biedronka wydaje w tydzień prawie 13 mln zł na reklamę w TV

Sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł.

REKLAMA

Obie marki - Biedronka i Lidl - na zmianę pojawiają się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w okresie 29.09-5.10 Biedronka wydała 7 005 991 zł. W następnym tygodniu (06.10-12.10) Biedronka wydała 6 470 469 zł, a Lidl - 5 514 880 zł. Od 13 do 19 października sieć Lidl przeznaczyła na ten cel 4 263 050 zł. Natomiast od 20 do 26 października Lidl wydał 4 967 450 zł.

Jak wynika znajnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA