PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka wypracowała 20-proc. wzrost sprzedaży w 2011 roku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • 11 sty 2012 08:33

Grupa Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka, Pingo Doce i Recheio podała wstępne dane finansowe za rok 2011. Dzięki doskonałym wynikom Grupy w Polsce, spółka zanotowała 13 proc. wzrost sprzedaży. Przychody samej sieci Biedronka wzrosły o ponad 20 proc.

REKLAMA

W 2011 r. przychody Grupy osiągnęły 9,8 mld euro. Warto zaznaczyć, że przychody sieci Biedronki stanowiły 59 proc. całych przychodów Grupy Jeronimo Martins.

Biedronka zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży w wysokości 20,4 proc. (+ 24.2 proc. w PLN), tym samym jej wartość sięgnęła 5,8 mld euro. Ten świetny wynik napędzany był m.in. przez silny 13,4-proc. wzrost sprzedaży Like For Like (LFL ) (sprzedaż w placówkach działających przynajmniej rok) i realizację ambitnego planu rozwoju.

Sprzedaż LFL w sklepach Biedronka rosła dzięki wzrostowi o 7,1 proc. wizyt klientów, a także rosnącej średniej wartości koszyka zakupowego - 6 proc.

Sprzedaż Biedronki rosła także dzięki dynamicznej ekspansji sieci na Polskim rynku. W sumie operator otworzył 239 nowych sklepów, zamknął 15 placówek i zakończył rok liczbą 1873 supermarketów. Według planów Grupy, do 2015 r. ma działać w Polsce 3 tys. sklepów Biedronka.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA