PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka wypracowała 20-proc. wzrost sprzedaży w 2011 roku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • 11 sty 2012 08:33

Grupa Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka, Pingo Doce i Recheio podała wstępne dane finansowe za rok 2011. Dzięki doskonałym wynikom Grupy w Polsce, spółka zanotowała 13 proc. wzrost sprzedaży. Przychody samej sieci Biedronka wzrosły o ponad 20 proc.

REKLAMA

W 2011 r. przychody Grupy osiągnęły 9,8 mld euro. Warto zaznaczyć, że przychody sieci Biedronki stanowiły 59 proc. całych przychodów Grupy Jeronimo Martins.

Biedronka zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży w wysokości 20,4 proc. (+ 24.2 proc. w PLN), tym samym jej wartość sięgnęła 5,8 mld euro. Ten świetny wynik napędzany był m.in. przez silny 13,4-proc. wzrost sprzedaży Like For Like (LFL ) (sprzedaż w placówkach działających przynajmniej rok) i realizację ambitnego planu rozwoju.

Sprzedaż LFL w sklepach Biedronka rosła dzięki wzrostowi o 7,1 proc. wizyt klientów, a także rosnącej średniej wartości koszyka zakupowego - 6 proc.

Sprzedaż Biedronki rosła także dzięki dynamicznej ekspansji sieci na Polskim rynku. W sumie operator otworzył 239 nowych sklepów, zamknął 15 placówek i zakończył rok liczbą 1873 supermarketów. Według planów Grupy, do 2015 r. ma działać w Polsce 3 tys. sklepów Biedronka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA