PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biedronka zwiększyła wydatki na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • 14 lut 2014 14:05

Według danych firmy Nielsen, Biedronka przeznaczyła na reklamę więcej, niż wcześniej zapowiadała. W okresie 3-9 lutego sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4,4 mln zł, a Biedronka 2,7 mln zł. Tydzień wcześniej sieci przeznaczyły na ten cel 4,6 mln zł i 2,3 mln zł.

REKLAMA

Wydatki są podane według oficjalnych cenników telewizyjnych. Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 62,2 mln zł.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA