PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bielsko – Biała kuźnią handlowych konceptów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 cze 2017 09:59

Bielsko – Biała kuźnią handlowych konceptów

W portfolio największego bielskiego centrum handlowego - Galerii Sfera - jest aż sześć wywodzących się z Bielska-Białej marek, które zyskały ogólnokrajową renomę. Obok Martes Sport, który posiada dziś ponad 200 salonów w Polsce i za granicą, są to: Wójcik Fashion, J. Fryderyk, Karmello, Lodomania i Sweet Bouquet.

REKLAMA

250 sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych na 63 tys. mkw., centralna lokalizacja, rozbudowany kalendarz marketingowy, wysoka siła nabywcza oraz częste wizyty klientów z Czech czy Słowacji – Galeria SFERA w Bielsku-Białej to idealne miejsce na lokalizację salonu marki, która chce podbić rynek handlowy. Bielskie firmy coraz aktywniej budują swoją pozycję, otwierają nowe lokale i poszerzają asortyment. Zdradzamy ich przepis na sukces.

Sport, moda i słodkości

Martes Sport to chyba najbardziej rozpoznawalna z bielskich marek handlowych. Swoją działalność koncentruje wokół prowadzenia wielkopowierzchniowych sklepów sportowych w popularnych centrach handlowych. Dopełnieniem oferty są outlety marek Hi-Tec i Elbrus, monobrandowe sklepy marek Aquawave i Elbrus, a także sklep internetowy. Na przestrzeni lat firma stała się liderem na rynku odzieży sportowej Europy Środkowej i Wschodniej, a z roku na rok zwiększa zasięg swojej działalności.

Z kolei założona w 1987 roku Wójcik Fashion, specjalizująca się w projektowaniu wizytowej mody dziecięcej i młodzieżowej to klasyczny przykład firmy rodzinnej, gdzie wszystko zaczęło się od małego sklepu i szwalni. Przez kolejne lata do zespołu dołączali najlepsi specjaliści i dziś, po prawie 30 latach działalności, firmę tworzy kilkudziesięciu wysoko wykwalifikowanych technologów, projektantów i stylistów. Firma ogromną wagę przywiązuje do detali i jakości, wierząc, że to one są podstawą doskonałego produktu.

Natomiast J. Fryderyk - sieć salonów z ekskluzywną modą męską - urzeka swoich klientów modnymi fasonami, ale także tym, że wszystkie dostępne kolekcje projektowane i produkowane są wyłącznie w Polsce, u rodzimych przedsiębiorców. Salon oferuje też możliwość szycia garniturów na specjalne zamówienie.

Założona w 2010 r. Karmello Chocolatier specjalizuje się w wysokiej jakości, ręcznie robionych wyrobach czekoladowych. Pomysł na biznes zrodził się w tym wypadku z pasji do podróży, a inspiracją były manufaktury czekolady holenderskiej Brugii. Piękno, smak i aromat tamtejszych pralin właściciele Karmello zapragnęli przenieść na rodzimy grunt, dając Polakom możliwość smakowania niepowtarzalnych czekoladowych specjałów. Dziś firma ma ponad 27 lokali w takich miastach, jak Wrocław, Warszawa, Poznań, Katowice, Kraków czy Gdańsk oraz prężnie działający sklep internetowy z ofertą dla firm i klientów indywidualnych.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA