Big Star wdraża nowoczesny system omnichannel

Nowy, dedykowany system e-commerce przygotowany dla marki Big Star to połączenie sprzedaży internetowej z ponad 250 salonami stacjonarnymi w kraju i na świecie. Zastosowane zostały innowacyjne rozwiązania omnichannel retailing.
- W ciągu ostatnich dwóch lat pogląd na handel w sieci znacznie się zmienił. W tym czasie firma dostrzegła w e-commerce znaczący potencjał i obszar, w który należy zainwestować - przekonuje Kamil Kordelas, E-commerce Manager w Big Star.
- Pierwszym krokiem tej zmiany było przejecie istniejącego biznesu od naszego partnera. Wzrosty rzędu kilkuset procent, przy zoptymalizowanych nakładach na promocje i utrzymanie struktury tylko utwierdziły zarząd o słuszności tej decyzji i umiejętnościach zespołu - dodaje Kordelas.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.