PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biometria na usługach sprzedaży

  • www.portalspozywczy.pl
  • 03 kwi 2015 11:03

Narzędziem przyszłości dla shopper marketingu jest projektowanie sprzedaży oparte o precyzyjne pomiary zachowań klientów w sklepie. Dzięki innowacyjnym metodom badawczym to technika pomocna w tworzeniu skutecznych materiałów i mechanizmów promocyjnych oraz będąca wsparciem dla sprzedaży.

REKLAMA

Nowa usługa bazuje na nowatorskiej biometrycznej metodzie badawczej łączącej kilka obszarów obserwacji funkcjonowania mózgu w jedną logiczną całość i pozwala na dokładny pomiar emocji i procesów poznawczych. Dzięki niej producenci i sprzedawcy mogą zrozumieć czy wyborami klientów kierują emocje czy racjonalna analiza produktu. A to stwarza kluczową przewagę w stosunku do tradycyjnych technik eyetrackingowych, mówiących tylko o tym na co ktoś patrzył i jak długo.

Wyniki badań poddawane są dokładnej interpretacji i stanowią podstawę do dalszych działań w procesie projektowania sprzedaży. Daje to duże możliwości w planowaniu skutecznych materiałów POS, promocji konsumenckich czy animacji sprzedaży. - Dzięki zaawansowanym narzędziom Bioscope potrafimy więcej niż tylko planować sprzedaż. Potrafimy też ją zaprojektować - podkreśla Tomasz Bogdanowicz z Walk Promotion. - W ramach nowej usługi realizowane są rozwiązania w zakresie kreacji, produkcji, implementacji oraz bieżącej obsługi - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA