PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Biznes kwitnie w Ogrodach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 wrz 2018 11:34

Biznes kwitnie w Ogrodach mat.pras.

W 2018 roku centrum Elbląskie Ogrody może pochwalić się szesnastoma podpisanymi umowami i stabilnym footfallem. Obiekt przyciąga klientów zarówno poprzez akcje prosprzedażowe, dodatkowe usługi, jak i działania CSR. Od początku roku CH Ogrody promują się nową, florystyczną linią kreatywną nawiązującą do nazwy centrum.

REKLAMA

W ostatnim czasie powierzchnie w CH Ogrody wynajęło pięć nowych marek: North Fish, NeoNail, Mango (AGD), Greenpoint oraz TUI. Na przedłużenie współpracy zdecydowali się natomiast: Orsay, Vistula, Wólczanka, Ziaja, Ray Obuwie, T-Mobile, Orange, Play, Yves Rocher, Quiosque oraz Plus GSM. To aż szesnaście podpisanych umów.

– CH Ogrody jako największe centrum w regionie, z ponad 400-tysięcznym catchmentem dojazdowym w ciągu godziny i silną grupą polskich i zagranicznych turystów głównie z Rosji, jest atrakcyjną lokalizacją dla wielu marek, co pokazują kolejno podpisywane umowy. Jest to również dowód, że nasze działania oraz strategia spotkały się z zaufaniem zarówno dotychczasowych, jak i nowych najemców – mówi Agnieszka Muż, Senior Asset Manager w CPI Poland Sp. z o.o., właściciela CH Ogrody.

Sprzedaż? Kreatywnie i nowocześnie

Cykliczne działania prosprzedażowe skierowane do klientów prowadzone są w centrum pod wspólnym hasłem „Dzieje się!”. Ich częścią są m.in. akcje „Bony za paragony”, które polegają na nagradzaniu klientów bonami kwotowymi do realizacji podczas zakupów u wybranych najemców centrum, innych w każdym miesiącu.

– Możemy śmiało stwierdzić, że akcja odniosła sukces. Do tej pory zrealizowano ponad 2400 bonów w 29 sklepach, w których odnotowano wyraźny wzrost konwersji oraz średniej wartości paragonu – podsumowuje Agnieszka Muż.

Kluczem do wsparcia sprzedaży jest także kreatywne podejście do obsługi klienta. Oferta CH Ogrodów została wzbogacona o „Pogotowie modowe”, czyli animację sprzedaży polegającą na możliwości skorzystania przez klientów z usług stylistki – Any Pelicany. Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów i zagościła już w 12 sklepach, podnosząc ich obrót w danym dniu nawet o 15 proc.

Centrum Ogrody to pierwsze centrum w Polsce, które aktywnie wspiera rozwój
e-commerce najemców poprzez usługę Click&Collect. Dzięki promocji akcji po kilku miesiącach kampanii najemcy odnotowali wzrost liczby klientów korzystających z usługi, a także zauważyli fakt realizowania dodatkowych zakupów w centrum przy okazji odbiorów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.