PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Blaski i cienie meblowej oferty hipermarketów

  • 16 cze 2014 11:04

Najwyższym priorytetem dla większości producentów mebli jest dziś znalezienie kanału dystrybucyjnego, który zapewni ciągły i duży zbyt produktów. Dla niektórych firm kanałem takim są dyskonty i hipermarkety. Tylko czy współpraca z takim partnerem jest tak opłacalna jak mogłoby się wydawać?

REKLAMA

Meble - przede wszystkim skrzyniowe, choć czasami również tapicerowane - w ofercie sklepów wielkopowierzchniowych pojawiły się stosunkowo niedawno. Jednakże na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat ich oferta jest systematycznie rozszerzana. Dzieje się tak zwłaszcza w przypadku marketów budowlanych, w których konsumenci, zaraz po wyborze farb i płytek ceramicznych, kupić mogą również między innymi zestawy mebli kuchennych i łazienkowych, materace, biurka i krzesła. Dla marketów jest to wręcz złoty interes...

No dobrze, ale jakie korzyści ze sprzedaży mebli w marketach mogą mieć producenci mebli? Jeśli weźmie się pod uwagę liczbę funkcjonujących w kraju hipermarketów i dyskontów, które posiadają w swojej ofercie meble - chociażby krzesła i niewielkie stoły, a następnie przemnoży się tę wielkość przez szacowaną liczbę konsumentów, którzy mniej lub bardziej systematycznie robią w nich zakupy, to trudno nie dojść do wniosku, że jest to wręcz wymarzona droga dystrybucji produktów - również mebli. Wszak trudno znaleźć salon meblowy, który byłby odwiedzany przez tak liczne rzesze klientów i, w związku z tym, pozwalał mieć nadzieję na bardzo wysoki obrót, a w konsekwencji zysk.

Przeczytaj więcej


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA