PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Blisko 50 sklepów Reporter zmieni się w Medicine

Blisko 50 sklepów Reporter zmieni się w Medicine
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 sie 2013 10:29

Otwieranie 10 salonów rocznie w głównych miastach i galeriach handlowych w Polsce, rozwijanie sprzedaży on-line i ekspansja za granicą - to podstawowe założenia nowej, polskiej marki odzieżowej Medicine, utworzonej przez spółkę Brandbq, właściciela m.in. sieci Reporter oraz Answear.com. - Startujemy z nową marką, która już w dniu premiery, 30. sierpnia 2013, będzie miała 60 salonów - mówi Krzysztof Bajołek, prezes spółki Brandbq.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 sie 2013 10:29

Nowa sieć będzie powstawać w części lokalizacji sklepów Reporter. Około 50 salonów Reporter zostanie przekształconych w placówki marki Medicine, a kilkanaście pozostanie pod szyldem Reportera. 

Kolekcje damskie i męskie zaprojektowane przez zespół młodych projektantów dedykowane będą osobom w przedziale 20-35 lat.

- Tworzymy ubrania dla tych, którzy dopasowują modę do swoich potrzeb, posiadają własny styl wpisujący się w światowe trendy, ale jednak oryginalny. Są otwarci na nowości, poszukują wygodnych, casualowych ubrań, które można nosić do pracy i w weekendy. Doceniają rzeczy estetyczne, dobrej jakości i w przystępnych cenach - mówi prezes spółki Krzysztof Bajołek.

- Koncept odzieżowy Medicine powstał z potrzeby stworzenia czegoś, co pozwoli nam lepiej realizować kreatywne pomysły naszych projektantów oraz zapewni większe możliwości rozwoju. Chcemy mocno wyróżnić się na rynku, stworzyć nową jakość, zaintrygować i zainteresować klientów. Lubimy tworzyć i chcemy powołać do życia charakterystyczny brand na polskim rynku odzieżowym - wyjaśnia Krzysztof Bajołek.

- Doszliśmy do wniosku, że firmy odzieżowe coraz bardziej upodabniają się do siebie zarówno pod względem kolekcji, jak i sposobu działania. Nie chcemy dołączyć do tej uniformizacji. Dlatego szukaliśmy nazwy, która już samym brzmieniem mocno się wyróżni, będzie na rynku odzieżowym czymś zaskakującym. Medicine zwraca uwagę, intryguje i nie pozwala o sobie zapomnieć. Atutami marki są: autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe kolekcje limitowane - dodaje.

Pierwsza, specjalnie opracowana dla Medicine, limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa światowej sławy twórcy i ilustratora mody - Tomka Sadurskiego, polskiego artysty, który obecnie mieszka i tworzy głównie za granicą.

Plany rozwoju brandu na najbliższe lata to: otwarcie 10 salonów rocznie w głównych miastach i galeriach handlowych, powiększanie do ok. 300 mkw. powierzchni salonów,  poszerzanie kolekcji,  rozwijanie sprzedaży on-line, a także rozwój obecnej sieci sprzedaży za granicą.

Firma Reporter powstała w 1994 roku. Na początku prowadziła sieć sklepów multibrandowych. W 2003 roku powstały pierwsze salony własne z autorskimi kolekcjami. Marka odniosła sukces i w 2007 roku przedsiębiorstwo przekształciło się w spółkę akcyjną, a rok później zanotowało rekordowe przychody - 176 mln zł. Sytuacja zmieniła się diametralnie w latach kryzysu i w 2009 roku spółka zmuszona była ogłosić upadłość likwidacyjną. W 2011 roku część udziałów odkupił Krzysztof Bajołek. Od tametgo czasu Reporter wrócił do gry.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • AsiaK 2016-06-08 20:19:44
    Całkiem dobrej jakości ubrania, na każdą okazję, lubię tę markę :) ostatnio nawet otworzyli ten sklep w Centrum Janki pod Warszawą :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.56.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.