PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Blisko 8 mln zł wydają na reklamę w ciągu tygodnia Biedronka i Lidl

  • dlahandlu.pl
  • 19 wrz 2014 11:00

Blisko 8 mln zł wydają na reklamę w ciągu tygodnia Biedronka i Lidl

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl w okresie od 1 do 7 września wydała na reklamę telewizyjną ponad 7,5 mln zł. W tym samym okresie wydatki reklamowe Biedronki ukształtowały się na poziomie blisko 8 mln zł.

REKLAMA

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 87 385 320.00 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA