PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Blue City wyprzedziło Galerię Mokotów

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 cze 2015 14:38

Blue City wyprzedziło Galerię Mokotów Blue City w Warszawie

Blue City znalazło się na trzecim miejscu wśród najczęściej odwiedzanych centrów handlowych w Warszawie - wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. W dwóch kategoriach wyprzedziło nawet Galerię Mokotów.

REKLAMA

W 2014 roku, kiedy większość galerii odnotowywała spadki na poziomie - 5 proc., odwiedzalność Blue City wzrosła o 8 proc. Według przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Blue City „Badania populacji celowej 2015”, Blue City znalazło się na trzecim miejscu na rynku pod względem odwiedzalności oraz znajomości, wyprzedzając tym samym w tych dwóch kategoriach Galerię Mokotów. Grupę objętą badaniem stanowiły osoby zamieszkujące wybrane dzielnice Warszawy i okolic (tzw. catchment area).

- Sukces jest wynikiem działań w sferze wynajmu, rozszerzania oferty oraz konsekwentnej realizacji przyjętej strategii „Kalejdoskop wrażeń” – mówi dyrektor marketingu Blue City, Krzysztof Sajnóg.

Strategia „Kalejdoskop wrażeń” została tak zaprojektowana, by w pełni i w spójny sposób komunikować benefity centrum – realizacja tego założenia, za które od 2011 roku odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, również znalazła odzwierciedlenie w badaniu – komunikacja Blue City jest dobrze zapamiętywana przez konsumentów na tle konkurencji.

Nieustannie rozwój Blue City i poszerzanie oferty dla klientów silnie wzmacniają jego pozycję na handlowej mapie Warszawy, co pokazują badania.

Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2015 r. z wykorzystaniem metody wywiadów bezpośrednich (CAPI) w domach respondentów. Badanie zrealizowano na próbie N=409 klientów centrów handlowych: kobiet i mężczyzn w wieku 18-64 lata, mieszkańców Mokotowa, Woli, Śródmieścia, Bemowa, Ochoty, Ursusa, Włochów oraz powiatu pruszkowskiego

  • jozo 2015-06-23 10:41:52
    Badali Włochów, ciekawe skąd Ci Włosi, może to ci co metro budowali z Turkami.
    Badanie zabawne, dobrze, że nie zrobili badania w okolicznych blokach przy Bitwy Warszawskiej.
  • Esel 2015-06-22 18:54:24
    Próba ledwo 400 osób i na zlecenie Blue City i ktoś się spodziewa innych wyników?

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA