PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bonarka City Center zamyka 2012 rok z 7,5-proc. wzrostem odwiedzalności

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sty 2013 09:06

Bonarka City Center w Krakowie zamyka 2012 rok z 7,5-proc. wzrostem odwiedzalności mierzonym rok do roku. W minionym roku centrum skupiło uwagę przede wszystkim na optymalizacji portfolio najemców oraz działaniach marketingowych.

REKLAMA

- Centrum przyjęło pod swój dach nowe marki z różnorodnych branż, co znacznie podnosi atrakcyjność naszej całościowej oferty dla klientów. Poszerzyliśmy także zakres współpracy ze SMYKiem otwierając SMYK Megastore. Prowadzone są zaawansowane negocjacje z kolejnymi najemcami, którzy niebawem dołączą do portfolio Bonarki - komentuje Michał Dziedzina, dyrektor zarządzający Centrum Bonarka City Center.

W 2012 roku Bonarka City Center rozpoczęła także współpracę reklamową z aktorką Małgorzatą Kożuchowską. Jej wizerunek pojawia się we wszystkich materiałach promocyjnych.

Z badań przeprowadzonych we wrześniu 2012 roku przez TNS Polska dla Bonarka City Center wynika, iż przez 3 lata obecności na rynku Bonarka wypracowała sobie pozycję centrum o najwyższej świadomości marki „top of mind" i najwyższym odsetku lojalnych klientów. 1/3 respondentów wymienia Bonarka City Center na pierwszym miejscu znanych krakowskich galerii handlowych, a ¼ przyznaje, że jest to miejsce, w którym najczęściej robi zakupy.

Ponad połowa wszystkich klientów Bonarka City Center odwiedza ją częściej niż raz w miesiącu. Wartą uwagi jest rekordowa odwiedzalność, jaką zanotowano w Bonarce w grudniu 2012, kiedy to odwiedziło ją prawie 1,3 miliona klientów w celu dokonania świątecznych zakupów. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba kupujących prezenty w centrum wzrosła o 8 proc.

Wśród osób odwiedzających centrum regularnie najwięcej jest trzydziestoparolatków, o ustabilizowanej sytuacji zawodowej i rodzinnej. Koszyk zakupowy Bonarka City Center należy do najwyższych w Krakowie.

- Profil konsumenta i wartość koszyka zakupowego to nie-wątpliwie wskaźniki, które mówią nam o umacniającej się pozycji Bonarki na rynku krakowskim. W kolejnym roku będziemy starali się utrzymać te wskaźniki na równie wysokim poziomie, co pozwoli nam na przyciągnięcie nowych marek. To z kolei uatrakcyjni naszą ofertę w oczach klientów indywidualnych, którzy w Bonarka City Center obok miłej atmosfery i wygody szczególnie cenią sobie właśnie szeroki wybór atrakcyjnych produktów - komentuje Marcin Berendt, dyrektor marketingu Bonarka City Center.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA