PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Brama Pomorza nominowana w konkursie Prime Property Prize Trójmiasto 2014

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 lut 2014 10:04

Brama Pomorza nominowana w konkursie Prime Property Prize Trójmiasto 2014

Brama Pomorza w Lipienicach k. Chojnic to jedna z najnowszych inwestycji polskiego dewelopera, firmy Rank Progress. O statuetkę w kategorii "centrum handlowe" konkuruje z takimi projektami, jak: Galeria Bałtycka w Gdańsku, CH Jantar w Słupsku, Parkiem Handlowym Matarnia w Gdańsku oraz Centrum Handlowym Riviera w Gdyni.

REKLAMA

Regionalne Centrum Handlowe Brama Pomorza w Lipienicach k. Chojnic to największe centrum handlowe w południowej części województwa pomorskiego. Całkowita powierzchnia obiektu to około 34 000 mkw.

Budowa Bramy Pomorza rozpoczęła się latem 2012 r., a zakończyła pod koniec października 2013 r. Generalnym wykonawcą inwestycji (w tym budowy zewnętrznego i wewnętrznego układu drogowego) był Mirbud SA.

Brama Pomorza to centrum zakupów i spotkań dla prawie 150 tysięcy mieszkańców miasta Chojnice i okolicznych gmin. Położone w sercu Borów Tucholskich Chojnice to także setki tysięcy turystów rocznie korzystających z uroków znanych w całym kraju przystani jachtowych Charzykowy i Swornegacie.

Otwarcie Bramy Pomorza odbyło się 15 listopada 2013 roku. Podczas pierwszych trzech dni funkcjonowania obiektu, odwiedziło go 60 tys. osób (dla porównania Chojnice mają ok. 40 tys. mieszkańców). Już w pierwszych miesiącach po otwarciu, Brama Pomorza odniosła sukces komercyjny - poziom obrotów przekroczył założenia inwestora, a odwiedzalność obiektu nadal rośnie. Duże zainteresowanie wśród klientów i sukces komercyjny centrum przełożył się na rozpoczęcie przez Rank Progress prac projektowych nad kolejnym etapem inwestycji - poszerzeniem oferty centrum o park handlowy i wielosalowy multipleks kinowy.

Dzięki współpracy nawiązanej z lokalnymi zespołami oraz ośrodkami kultury, Brama Pomorza jest miejscem, w którym cyklicznie odbywają się wydarzenia artystyczne. Centrum znacząco wpłynęło także na lokalny rynek pracy - otwarcie obiektu wygenerowało ok. 500 nowych miejsc prac, a lokalni przedsiębiorcy mogli skorzystać z programu wsparcia w ramach rozpoczęcia działalności w nowym centrum, oferowanego przez dewelopera.

Klienci centrum w Lipienicach k. Chojnic mają do dyspozycji ofertę handlową, rozrywkową i gastronomiczną. Wśród największych najemców Bramy Pomorza znajdują się supermarket spożywczy MarcPol, market AGD/RTV Media Expert oraz supermarket budowlany OBI. W ofercie handlowej centrum są również takie marki, jak: Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved, Pako Lorente, Solar, Monnari, Exlusive, Diverse, Martes Sport, H&M, CCC, Levi's, Nike, Kolporter, Ziaja, Hebe, Apart, Home&You, Inside Decor, Cooltura, Księgarnia Zodiak, Play, Świat Zabawek, sala zabaw Honolulu, kantor Promes, Fabryka Fryzur, E-smokingworld oraz Centrum Chińskie. Klienci Bramy Pomorza mogą również skorzystać ze specjalnego Food Courtu, w którym znajdują się, m.in. kawiarnia Choice oraz restauracje Efez i Broaster Chicken.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA