PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Brama Pomorza nominowana w konkursie Prime Property Prize Trójmiasto 2014

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 lut 2014 10:04

Brama Pomorza nominowana w konkursie Prime Property Prize Trójmiasto 2014

Brama Pomorza w Lipienicach k. Chojnic to jedna z najnowszych inwestycji polskiego dewelopera, firmy Rank Progress. O statuetkę w kategorii "centrum handlowe" konkuruje z takimi projektami, jak: Galeria Bałtycka w Gdańsku, CH Jantar w Słupsku, Parkiem Handlowym Matarnia w Gdańsku oraz Centrum Handlowym Riviera w Gdyni.

REKLAMA

Regionalne Centrum Handlowe Brama Pomorza w Lipienicach k. Chojnic to największe centrum handlowe w południowej części województwa pomorskiego. Całkowita powierzchnia obiektu to około 34 000 mkw.

Budowa Bramy Pomorza rozpoczęła się latem 2012 r., a zakończyła pod koniec października 2013 r. Generalnym wykonawcą inwestycji (w tym budowy zewnętrznego i wewnętrznego układu drogowego) był Mirbud SA.

Brama Pomorza to centrum zakupów i spotkań dla prawie 150 tysięcy mieszkańców miasta Chojnice i okolicznych gmin. Położone w sercu Borów Tucholskich Chojnice to także setki tysięcy turystów rocznie korzystających z uroków znanych w całym kraju przystani jachtowych Charzykowy i Swornegacie.

Otwarcie Bramy Pomorza odbyło się 15 listopada 2013 roku. Podczas pierwszych trzech dni funkcjonowania obiektu, odwiedziło go 60 tys. osób (dla porównania Chojnice mają ok. 40 tys. mieszkańców). Już w pierwszych miesiącach po otwarciu, Brama Pomorza odniosła sukces komercyjny - poziom obrotów przekroczył założenia inwestora, a odwiedzalność obiektu nadal rośnie. Duże zainteresowanie wśród klientów i sukces komercyjny centrum przełożył się na rozpoczęcie przez Rank Progress prac projektowych nad kolejnym etapem inwestycji - poszerzeniem oferty centrum o park handlowy i wielosalowy multipleks kinowy.

Dzięki współpracy nawiązanej z lokalnymi zespołami oraz ośrodkami kultury, Brama Pomorza jest miejscem, w którym cyklicznie odbywają się wydarzenia artystyczne. Centrum znacząco wpłynęło także na lokalny rynek pracy - otwarcie obiektu wygenerowało ok. 500 nowych miejsc prac, a lokalni przedsiębiorcy mogli skorzystać z programu wsparcia w ramach rozpoczęcia działalności w nowym centrum, oferowanego przez dewelopera.

Klienci centrum w Lipienicach k. Chojnic mają do dyspozycji ofertę handlową, rozrywkową i gastronomiczną. Wśród największych najemców Bramy Pomorza znajdują się supermarket spożywczy MarcPol, market AGD/RTV Media Expert oraz supermarket budowlany OBI. W ofercie handlowej centrum są również takie marki, jak: Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved, Pako Lorente, Solar, Monnari, Exlusive, Diverse, Martes Sport, H&M, CCC, Levi's, Nike, Kolporter, Ziaja, Hebe, Apart, Home&You, Inside Decor, Cooltura, Księgarnia Zodiak, Play, Świat Zabawek, sala zabaw Honolulu, kantor Promes, Fabryka Fryzur, E-smokingworld oraz Centrum Chińskie. Klienci Bramy Pomorza mogą również skorzystać ze specjalnego Food Courtu, w którym znajdują się, m.in. kawiarnia Choice oraz restauracje Efez i Broaster Chicken.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA