PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Brico Depot hamuje ekspansję w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 kwi 2013 14:35

Brico Depot hamuje ekspansję w Polsce

W ostatnim czasie część marketów budowlanych Brico Depot zostało przekształconych w placówki sieci Castorama. Obie te marki należą do brytyjskiej grupy Kingfisher. - Nie planujemy uruchamiania kolejnych sklepów Brico Depot - wyjaśnia portalowi Propertynews.pl Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji, Castorama Polska Sp. z o.o.

REKLAMA

- Obecnie nasza firma skupia się na rozwoju sieci Castorama, która cieszy się ogromną rozpoznawalnością oraz zaufaniem Polaków. Format tych sklepów spotyka się z dobrym przyjęciem w całej Polsce - zaznacza Sławomir Rogowiec

Jak informowaliśmy, w trakcie przebudowy jest sklep Brico Depot zlokalizowany w Warszawie przy ul. Grochowskiej. Obecnie trwają w nim ostatnie prace związane ze zmianą marki. Pomimo tych działań, obiekt jest otwarty dla klientów. Oficjalna inauguracja placówki z nowym logo odbędzie się 10 kwietnia. 

- Przekształcanie kolejnych sklepów Brico Depot jest w fazie przygotowawczej. Obecnie, oprócz Brico Depot przy ul. Grochowskiej w Warszawie, trwa przebudowa sklepu w Skarżysku-Kamiennej. W odniesieniu do pozostałych obiektów daty przekształceń nie są jeszcze wyznaczone - tłumaczy Sławomir Rogowiec.

Firma Castorama Polska Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 1994 roku. Obecnie posiada 71 sklepów (w tym 66 sklepów Castorama i 5 sklepów Brico Depot) na terenie całego kraju, o łącznej powierzchni handlowej 460 tys. mkw. i zatrudnia około 11 tys. pracowników. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA