PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju idzie jak burza. W br. chce jeszcze otworzyć około 10 placówek

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 wrz 2015 09:52

Briju idzie jak burza. W br. chce jeszcze otworzyć około 10 placówek Briju

We wrześniu br. Briju otworzyło salony sprzedaży w Bydgoszczy i Łodzi. Łącznie spółka ma już 21 sklepów własnych. Do końca roku ma zostać otwartych jeszcze około 10 placówek. Najwięcej otwarć szykuje się w październiku i listopadzie, co pozwoli spółce wykorzystać świąteczny czas zakupów.

REKLAMA

- Rozwój sieci sklepów i wzrost sprzedaży produktów jubilerskich w salonach własnych to najważniejsze elementy naszej strategii rozwoju. Obecnie skupiamy się na budowie silnej sieci placówek oraz działaniach wzmacniających sprzedaż i efektywne zarządzanie siecią placówek. – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes zarządu Briju.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku zostaną otwarte kolejne salony m.in. w Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku‑Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Przygotowujemy się do okresu przedświątecznego, czyli najważniejszego okresu sprzedażowego w roku. Przed świętami będziemy mieć około 30 salonów oraz przeprowadzimy dużą kampanię marketingową wzmacniającą markę Briju i budującą jej rozpoznawalność. – powiedział Przemysław Piotrowski.

Działania marketingowe skupią się na reklamach telewizyjnych w paśmie prime time, czyli czasie największej oglądalności. Uzupełnieniem kampanii będzie sponsoring popularnych programów rozrywkowych oraz ślubnych, jak i kampania internetowa. Najintensywniejsza kampania potrwa 3‑4 tygodnie i rozpocznie się pod koniec listopada.

- Skupiamy się na najbardziej efektywnych działaniach marketingowych, które powinny znacząco przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Zdecydowaliśmy się na samodzielny dobór mediów i zarządzanie kampanią dzięki czemu mamy większą kontrolę nad kosztami i realizacją emisji reklam. Zaplanowana kampania będzie jak do tej pory największym wydatkiem marketingowym Briju. – dodał Przemysław Piotrowski.

Okres przedświąteczny to najlepszy czas w roku dla branży jubilerskiej. W grudni sprzedaż jest ok. 3 razy wyższa niż w pozostałych miesiącach roku.

W I półroczu przychody Briju wyniosły 265,3 mln zł, zysk brutto ze sprzedaży 19,6 mln zł, a zysk netto po wzroście o 114,7 proc. wyniósł 97 mln zł.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA