PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju idzie na rynek główny GPW i zapowiada ponad 40 nowych sklepów

  • Autor: PAP
  • 21 mar 2014 13:36

Briju idzie na rynek główny GPW i zapowiada ponad 40 nowych sklepów

Briju, notowany na rynku NewConnect producent biżuterii planuje przeniesienie notowań na rynek główny w połowie kwietnia. Przejście odbędzie się bez emisji nowych akcji - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

REKLAMA

Spółka planuje w ciągu najbliższych dwóch lat rozwój sieci sprzedaży biżuterii poprzez otwarcie 22 sklepów własnych i 20 sklepów franczyzowych pod marką Briju. W planie budżetowym grupy na 2014 rok ujęte zostały inwestycje w około 8 sklepów własnych o łącznej powierzchni około 400 metrów kwadratowych na łączną kwotę około 1,5 mln zł.

Do obrotu na rynku głównym ma trafić 3.978.260 akcji spółki, w tym 1.500.000 akcji serii A, 1.500.000 akcji serii B, 478.260 akcji serii C oraz 500.000 akcji serii D. KNF zatwierdziła prospekt spółki we wtorek.

Briju zajmuje się handlem kruszcem złota i innymi metalami szlachetnymi, oraz projektowaniem, wytwarzaniem i dystrybucją wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Spółka od 2011 roku jest obecna na rynku NewConnect.

W 2013 roku spółka wypracowała przychody na poziomie 279 mln zł, co stanowi 23 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Za większość przychodów odpowiadał handel złotem oraz innymi metalami szlachetnymi. Źródłami pozyskiwania surowca są wtórny rynek biżuterii oraz recykling odpadów produkcyjnych z różnych sektorów przemysłu rynku krajowego i zagranicznego. Recykling surowca realizowany jest w dwóch miejscach: część jest przerabiana bezpośrednio w spółce, a część zostaje wysłana do wyspecjalizowanego zakładu przemysłowego.

Sprzedaż gotowych wyrobów jubilerskich Briju w 2013 roku wyniosła 14,5 mln zł.

Zysk netto wyniósł 7,9 mln zł wobec 3,7 mln zł rok wcześniej. Marża EBITDA spółki wyniosła 3,5 proc.

W prospekcie Briju nie przyjęło żadnej polityki w zakresie wypłaty dywidendy w perspektywie wieloletniej.

Na dzień zatwierdzenia prospektu w ramach sieci sprzedaży spółki, poza 57 sklepami partnerskimi, funkcjonują pod szyldem Briju dwa sklepy własne, które znajdują się w Gnieźnie oraz w Opolu oraz dwa sklepy franczyzowe, które znajdują się w Gdyni oraz w Tczewie.

Doradcami spółki w procesie przenoszenia notowań na rynek główny są Trigon DM oraz Kancelaria CSW Więckowska i Partnerzy Radcy Prawni.

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.