PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju na fali. Koniec roku pod znakiem nowych otwarć

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 paź 2016 14:00

Briju na fali. Koniec roku pod znakiem nowych otwarć Briju, mat. prasowe

Spółka jubilerska Briju ma się z czego cieszyć. Od stycznia do września br. osiągnęła 557,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 37,8 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku i jest wynikiem porównywalnym do przychodów osiągniętych w całym 2015 r. Do końca roku własna sieć sprzedaży firmy powiększy się jeszcze o dziewięć sklepów.

REKLAMA

Według wstępnych danych sprzedażowych we wrześniu 2016 r. Briju zanotowało 72 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 21,8 proc. Na wynik ten złożyły się bardzo dobre wyniki obu segmentów działalności. W segmencie jubilerskim grupa osiągnęła 3,8 mln zł przychodów – wzrost o 123,5 proc. r/r, natomiast w segmencie handlu i obróbki metali szlachetnych wzrost wyniósł 18,8 proc., a przychody wyniosły 68,2 mln zł.

- We wrześniu osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. W naszej branży miesiąc powakacyjny jest jednym ze słabszych w roku, a mimo to udało nam się osiągnąć bardzo wysokie dynamiki wzrostów. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w segmencie jubilerskim potwierdza słuszność realizowanej strategii rozwoju sieci sprzedaży i wprowadzania nowych produktów i kolekcji – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

W ujęciu narastającym przychody ze sprzedaży po 9 miesiącach br. wyniosły: 528,7 mln zł w segmencie surowców – wzrost r/r o 36,0 proc. oraz 29,0 mln zł w segmencie wyrobów jubilerskich, co stanowi wzrost o 81,3 proc.

Z wstępnych danych wynika, że w okresie lipiec – wrzesień Grupa osiągnęła 206,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, na które złożyło się 11,3 mln zł sprzedaży w segmencie wyrobów jubilerskich oraz 195,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w segmencie surowcowym.

- Bardzo dobrze oceniamy wyniki osiągnięte w ostatnich miesiącach. Są one zgodne z naszymi najbardziej optymistycznymi założeniami. Rosnące przychody to efekt  zwiększania własnej sieci sprzedaży oraz wzrostu sprzedaży w istniejących salonach Briju – powiedział Przemysław Piotrowski.

W tym roku Briju otworzyło już 6 sklepów i aktualnie sieć sprzedaży składa się z 36 salonów Briju. Do końca roku własna sieć sprzedaży powiększy się jeszcze o 9 sklepów, do 45 salonów. Grupa ma już umowy na prawie wszystkie planowane lokalizacje. Nowe sklepy zostaną otwarte w Mielcu, Sieradzu, Tomaszowie Mazowieckim, Szczecinie i Mysłowicach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA