PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Briju otwiera sklep w Poznaniu. Chce dalej rozwijać sieć w największych miastach

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 lip 2015 12:02

Briju otwiera sklep w Poznaniu. Chce dalej rozwijać sieć w największych miastach Briju

Jubilerska spółka Briju otworzyła 24 lipca br. salon jubilerski w Poznaniu. To pierwszy salon marki w tym miescie i 19 sklep marki w kraju. Briju ma już podpisane umowy na kolejne otwarcia.

REKLAMA

Sklep w Poznaniu jest siódmym otwartym w tym roku salonem Briju. Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów. Rozwój sieci sklepów jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy Briju. W ciągu najbliższych lat spółka chce otwierać salony w podobnym tempie.

- Na polskim rynku jubilerskim jest miejsce na kolejne salony jubilerskie. Naszym zdaniem optymalna sieć sprzedaży dla marki Briju powinna powstać w ciągu 3 najbliższych lat  – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sklepów otwartych w tym roku. Wszystkie nasze sklepy realizują wyniki zakładane przez nas w początkowym okresie działalności. Oczywiście dojście do docelowego poziomu zyskowności może zająć nawet ponad rok, jednak szybkie osiągnięcie progu rentowności świadczy o właściwym doborze lokalizacji – podkreślił Przemysław Piotrowski.

Atrakcyjna lokalizacja salonu to jeden z najważniejszych czynników decydujących o nowych otwarciach. Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.

- Jesteśmy zainteresowani najlepszymi lokalizacjami, w które wierzymy i których potencjał sprzedażowy oceniamy bardzo dobrze. Negocjacje z właścicielami galerii handlowych są często trudne, jednak dzięki konsekwentnemu rozwojowi własnej sieci sprzedaży rozmawia nam się coraz lepiej. – dodał Piotrowski.

- W II kwartale kontynuowaliśmy kluczowe projekty, czyli rozwój własnej sieci sprzedaży, rozwój oferty produktowej oraz rozwój oferty w segmencie handlu surowcami. Mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z zakończonego kwartału. – powiedział Przemysław Piotrowski.

Wyniki za I półrocze Briju opublikuje 31 sierpnia 2015 r. W I kwartale Grupa zwiększyła przychody o 86 proc. r/r, a zysk netto o 122 proc. r/r.

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA